Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

2019, un an de consolidari

Jungheinrich Romania a incheiat un an stabil, in care si-a consolidat pozitia de lider de piata. Volumele de vanzari nu s-au mai ridicat la nivelul celor din 2018, dar acesta din urma a fost un an atipic, care nu se va mai repeta prea curand, sunt de parere specialistii. Astfel, referinta este 2017, iar raportat la el, rezultatele au fost in crestere. Se remarca o crestere a ponderii echipamentelor Li-ion din totalul vanzarilor, atat pe gama utilajelor de depozit Jungheinrich, cat si pentru brand-ul Ameise, detinut de asemenea de producatorul german.

Jungheinrich Romania a obtinut rezultate foarte bune in 2019 in special pe gama echipamentelor de depozit, utilizate cu precadere de catre retaileri, iar volumele au fost facute in special pe gama mica (transpalete manuale si electrice, dar si reach truck-uri). Noile modele prezentate la inceputul anului trecut – pallet stacker-ul ERC 216zi, order picker-ul EKS 412s etc. – au fost foarte bine primite pe piata si, in general, toate echipamentele cu tehnologie Li-ion s-au bucurat de mare succes in special clientii cu volume mari de activitate si companiile multinationale au mizat pe Li-ion in 2019, gratie perioadei mai scurte de amortizare a investitiei si beneficiilor in operare. „Acesta este viitorul si ne bucuram ca partenerii nostri din Romania au Inteles avantajele noii tehnologii, in special in cazul aplicatiilor cu intenstitate mare si in mai multe ture in plus, pentru depozitele noi, achizitia din start a echipamentelor pe Li-ion permite un management optim al spatiului, fiind eliminata camera speciala dedicata inlocuirii si incarcarii bateriilor pe Plumb/acid si Logistica aferenta“, a explicat Imke Fasold, director general adjunct Jungheinrich Romania.

Articole similare

Ad