Îngrijirea, recuperarea sau tractarea unui autocamion electric după un accident sau o defecțiune este foarte diferită de cea a unui autocamion cu motor cu combustie, potrivit ADAC Truckservice. Prin urmare, compania a înființat propria linie telefonică de asistență pentru vehicule comerciale electronice pentru astfel de cazuri.
Cei care caută ajutor pot apela la un centru de service dedicat pe linia fierbinte. Potrivit furnizorului, personalul este special instruit pentru a face față defecțiunilor și accidentelor în care sunt implicate vehicule e-utilitare. Autoritățile locale – inclusiv poliția, care înregistrează un accident, sau pompierii – ar putea, de asemenea, să utilizeze noua linie telefonică de urgență pentru a solicita o evaluare sau pentru a cere ajutor.
Nu contează dacă este vorba de o defecțiune sau dacă vehiculul trebuie recuperat și tractat: Primul ajutor la fața locului este apoi acordat de o rețea națională de parteneri de la ADAC Truckservice. Potrivit companiei, membrii au fost special calificați pentru toate cerințele din acest domeniu. În curând, aceștia vor fi, de asemenea, certificați în conformitate cu criteriile de calitate RAL. Serviciul depanare poate fi contactat în Germania la numărul de telefon 0800 80 33 8888. În întreaga Europă, apelurile pot fi efectuate la numărul 00800 80 33 8888.