Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Îngrijirea, recuperarea sau tractarea unui autocamion electric după un accident sau o defecțiune este foarte diferită de cea a unui autocamion cu motor cu combustie, potrivit ADAC Truckservice. Prin urmare, compania a înființat propria linie telefonică de asistență pentru vehicule comerciale electronice pentru astfel de cazuri.

Cei care caută ajutor pot apela la un centru de service dedicat pe linia fierbinte. Potrivit furnizorului, personalul este special instruit pentru a face față defecțiunilor și accidentelor în care sunt implicate vehicule e-utilitare. Autoritățile locale – inclusiv poliția, care înregistrează un accident, sau pompierii – ar putea, de asemenea, să utilizeze noua linie telefonică de urgență pentru a solicita o evaluare sau pentru a cere ajutor.

Nu contează dacă este vorba de o defecțiune sau dacă vehiculul trebuie recuperat și tractat: Primul ajutor la fața locului este apoi acordat de o rețea națională de parteneri de la ADAC Truckservice. Potrivit companiei, membrii au fost special calificați pentru toate cerințele din acest domeniu. În curând, aceștia vor fi, de asemenea, certificați în conformitate cu criteriile de calitate RAL. Serviciul depanare poate fi contactat în Germania la numărul de telefon 0800 80 33 8888. În întreaga Europă, apelurile pot fi efectuate la numărul 00800 80 33 8888.

Legea bugetului 2023 și decretul Milleproroghe aferent au dezamăgit așteptările Federauto. Într-o notă recentă, Massimo Artusi, vicepreședintele și managerul Trucks&Van al asociației care reunește dealerii, și-a exprimat regretul pentru nereînnoirea ecobonusului, subliniind că „nu numai că nu au reînnoit creditele fiscale care există de mai mulți ani pentru investiții în bunuri de capital tradiționale și inovatoare, dar nu au prevăzut nici măcar o prelungire a termenelor de livrare pentru bunurile deja comandate (și confirmate prin plata avansului de 20%), în ciuda întârzierilor foarte grave pe care criza de disponibilitate a materiilor prime și a semiconductorilor le provoacă în lanțurile de producție și de distribuție”.

Vicepreședintele Federauto speră „că Ministerul pentru Întreprinderi va da curs acestui apel și se va angaja, în momentul conversiei decretului, să facă modificările necesare, prelungind termenele cu cel puțin 6 luni, pentru a evita ca întreprinderile să se confrunte cu dificultăți din cauza unui termen formal banal, stabilit într-un moment în care condițiile sunt complet diferite de cele actuale (modificate de evenimente precum blocada Canalului Suez, pandemia și războiul din Ucraina)”.

Un alt aspect dezamăgitor, pentru care Artusi solicită o corecție, este reînnoirea pentru achiziționarea de vehicule comerciale electrice, cele mai utilizate în logistica urbană și regională, „care continuă să prezinte aceleași constrângeri de implementare care au făcut ca resursele disponibile în 2022 să fie aproape complet nefolosite. Și în acest caz, concluzionează Artusi, „este nevoie de o acțiune imediată pentru a corecta normele privind aceste subvenții, eliberând în cele din urmă resurse care, altfel, sunt destinate să rămână nefolosite în detrimentul tuturor”.