Tranzitia spre un transport ecologic este o realitate, iar Iveco Bus se mandreste cu faptul ca 51% din productia sa de autobuze urbane in 2015 au fost vehicule cu tehnologii de propulsie alternativa, iar 49% au avut motorizare Euro VI. Este vorba de gamele Urbanway (10, 12 si 18 m lungime), Crealis (12 si 18 m) si sasiurile de 12 si 18 m lungime.
Cele mai multe solicitari au fost pentru motorizarea CNG (gaz natural comprimat). De altfel, Iveco Bus este cel mai mare furnizor de autobuze CNG din Franta, cu aproape 2.500 de unitati, reprezentand circa 95% din flota nationala de transport urban.
Acestora li se adauga alte 3.000 de vehicule in Italia, Spania, Olanda si Grecia.In afara Europei, 302 autobuze sunt in operare in Baku (Azerbaidjan), in timp ce in China, in Beijing si Shanghai, nu mai putin de 1.400 de vehicule sunt propulsate de motoare Iveco CNG.
Autobuzele Iveco pe gaz natural (NGV) sunt 100% compatibile cu biometanul, un combustibil derivat din deseuri organice, a carui exploatare nu implica emisii de carbon. Asemenea vehicule sunt in operare in Lille (Franta).
Nu in ultimul rand, tehnologia hibrida este tot mai performanta, iar vehiculele pot parcurge distante tot mai mari in modul electric, cu consum de carburant si emisii poluante zero.