Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Freshful by eMAG: Vânzările de fructe și legume au atins 700 de tone în acest an, de trei ori mai mult față de 2022

  • Foto: Freshful by eMAG

În primele șase luni ale anului, Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor de fructe și legume proaspete.

Aproximativ 700 de tone de produse au fost vândute în acest an, în creștere de trei ori față de anul precedent. Freshful by eMAG oferă clienților săi o gamă largă de opțiuni, inclusiv peste 300 de tipuri de fructe și legume, dintre care peste 50 sunt eco.

1 din 5 produse adăugate în coșul de cumpărături, în aplicația Freshful by eMAG arată că interesul românilor pentru fructe și legume proaspete este în creștere. Potrivit companiei, oamenii alocă în medie aproximativ 15% din bugetul lunar de cheltuieli pentru mâncare, precum fructe și legume. În plus, clienții au arătat interes și pentru produsele eco, fiind în special căutate de familiile cu copii care acordă mai multă atenție stilului de alimentație. Vânzările de fructe și legume eco au reprezentat 25% din totalul vânzărilor, în creștere cu 100% față de anul precedent.

De asemenea, clienții Freshful by eMAG au totalizat comenzi de aproximativ 300 de tone de fructe și aproape 400 de tone de legume în acest an. Printre cele mai populare fructe comandate s-au aflat cele exotice, respectiv citricele sau bananele, iar dintre cele autohtone cele mai cumpărate au fost fructele de pădure. În privința legumelor, cele mai solicitate au fost roșiile, cartofii și ardeii. Aproape 8 din 10 comenzi au conținut cel puțin un fruct sau o legumă, în timp ce la o singură achiziție cea mai frecventă combinație întâlnită a fost pătrunjelul, bananele și roșiile.

Freshful by eMAG a lansat în oferta din acest sezon programele „Din grădină by Freshful” și „Din grădina Eco by Freshful” și a inclus încă de la începutul lunii iunie roșiile românești. Până în prezent, au fost vândute peste 6.000 de kilograme de roșii, cel mai popular soi fiind roșia Zadurella, datorită gustului său dulce autentic. În medie, clienții comandă roșii o dată sau de două ori pe săptămână.

Programul „Din Grădină by Freshful” cuprinde aproape 20 de tipuri de legume, inclusiv roșii, castraveți, ardei, vinete, dovlecei și patru tipuri de salate, disponibile și în varianta eco.

Legumele comercializate în cadrul programului „Din Grădină by Freshful” provin de la un grup de producători locali din Băleni, județul Dâmbovița, precum și din județele Giurgiu, Călărași și Prahova. Totodată, pentru programul „Din Gradina Eco by Freshful”, Freshful by eMAG colaborează cu „Ferma Legume Vesele”, un producător din Moara Mocanului, județul Argeș, care furnizează roșii roz, produse exclusiv pentru Freshful.

Producătorii au fost selectați și datorită proximității față de depozitele Freshful by eMAG, astfel încât legumele proaspete să ajungă la consumatori în cel mai scut timp posibil. Roșiile, castraveții și ardeii culeși dimineața de producători pot ajunge la consumatori în doar 5 ore de la recoltare. Pentru a asigura prospețimea legumelor, livrările către depozitul Freshful by eMAG se fac frecvent și în cantități mici.

„Am observat interesul în creștere al oamenilor pentru produsele autohtone, de aceea ne-am propus să devenim primul hypermarket online al micilor producători locali și am introdus în ofertă foarte devreme anul acesta fructele și legumele de sezon. Pentru noi, gustul produselor este cel care primează în selecția produselor locale pe care le comercializăm în platformă și a partenerilor. Căutăm legume care sunt crescute într-un sol curat, din semințe netratate chimic, pentru care se ține cont de rotația culturilor și fertilizarea cu compost realizat din resturile vegetale, care garantează savoare și gust ca în copilărie.”,

a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Articole similare

Ad