În primele luni ale acestui an, numărul clienților care au comandat jucării și articole pentru copii pe eMAG a crescut cu 11% față de aceeași perioadă din 2024. eMAG Snap, funcția de căutare cu imagini lansată la finalul anului trecut, s-a dovedit a fi un ajutor real pentru părinți, descoperind astfel peste 5 milioane de oferte din această categorie.
Cele mai comandate produse s-au înregistrat din categoria „Jocuri și Puzzle-uri”, precum seturile de construcție, jucăriile creative, cele pentru bebeluși sau jucăriile de exterior. Printre preferințele clienților s-au inclus și gadgeturile destinate copiilor și peste 250.000 de cărți pentru copii.
Valoarea medie a unei singure comenzi de jucării a ajuns la 148 de lei în primele patru luni ale acestui an, iar 7% dintre comenzi au fost achitate cu soluțiile flexibile de plată disponibile în My Wallet. 60% dintre cei care au comandat jocuri și jucării în această perioadă au fost utilizatori Genius, un serviciu care oferă oferte exclusive, livrare gratuită și retur extins.
De asemenea, localitățile Ilfov, Cluj, Timiș, Iași și București au înregistrat cele mai multe comenzi de jucării.
Jucăriile și articolele pentru copii pot fi găsite pe eMAG în spațiu dedicat acestora, Toys Shop, într-un singur loc, unde cuprind o ofertă cât patru hipermarketuri de jucării.
„Toată tehnologia și serviciile pe care le dezvoltăm au ca scop îmbunătățirea experienței de cumpărare și oferirea unor instrumente simple și eficiente prin care clienții își pot gestiona timpul și bugetul. Pentru părinți, provocările sunt adesea mai complexe, iar soluțiile noastre se dovedesc un sprijin real pentru ei. De la posibilitatea de a identifica rapid, cu o simplă poză făcută chiar la locul de joacă, produsele dorite de copii, până la economiile suplimentare pe care le pot face în campanii sau soluțiile de plată în rate fără dobândă, părinții se pot pregăti ușor pentru 1 iunie, astfel încât să le aducă zâmbetul pe buze celor mici.”, a declarat Iulia Bulumete, director comercial eMAG România, Bulgaria și Ungaria.
Freshful aniversează trei ani de activitate, timp în care a devenit un partener de încredere pentru planificarea cumpărăturilor zilnice. În această perioadă, a livrat peste 2,2 milioane de comenzi direct la ușile clienților, ajutându-i să economisească un total de 509 ani. Cel mai fidel client a realizat 780 de comenzi, economisind echivalentul a 65 de zile de mers la cumpărături și aproximativ 28.000 de lei, datorită abonamentului Genius cu livrare gratuită și campanii promoționale.
De la lansare, Freshful și-a propus să ușureze procesul cumpărăturilor pentru clienți, investind constant în tehnologie și diversificarea produselor disponibile pe platformă. În prezent, Freshful livrează alimente proaspete în 47 de localități din Ilfov, București și Ploiești. Totodată, numărul mediu de comenzi plasate de clienți a crescut la aproape 3 pe lună.
„Timpul liber trebuie împărțit foarte atent între activitățile de recreere, familie și micile proiecte personale care aduc bucurii, dar realitatea este că există și o serie de activități care nu aduc neapărat nicio satisfacție, dar care trebuie rezolvate tot în acel interval, cum sunt și cumpărăturile. Mai ales pe măsură ce familia crește, timpul pare că se contractă, iar noi, la Freshful ne-am asumat misiunea de prelua corvoada cumpărăturilor, ajutându-ne clienții să câștige timp și să economisească și bani. De la an la an, numărul de comenzi pe care le-am livrat a crescut cu peste 60%, iar încrederea clienților ne onorează și ne motivează să continuăm să inovăm pentru a le fi de ajutor. Totodată, acum lucrăm intens la un proiect dedicat colectării de sticle prin SGR, pe care mizăm pentru a oferi și mai multă flexibilitate clienților.”,
a precizat Tudor Mihăilescu, General Manager Freshful.
În trei ani, Freshful a livrat aproape 18 milioane de litri de apă, cantitate suficientă pentru a umple 7,56 bazine olimpice, și peste 5.500 de tone de fructe și legume. Mașinile din flota Freshful, cu trei zone de temperatură controlată pentru a livra produsele direct la domiciliul clienților, au parcurs o distanță suficientă pentru a face ocolul Pământului de 384 de ori. Printre cele mai populare produse comandate se numără specialitățile internaționale, iaurtul simplu, mezelurile de porc feliate și fructele exotice. De asemenea, Freshful a livrat peste 2.500 de tone de fructe și 3.000 de tone de legume.
Cea mai grea comandă plasată pe Freshful a fost de 1.212 kg. Odată cu creșterea popularității cumpărăturilor online de alimente proaspete, clienții plasează în medie 2,5 comenzi pe lună, cu o valoare de aproximativ 350 lei. Cele mai multe comenzi provin din sectoarele 1, 3 și 6 din București, iar pe lângă alimente proaspete, sunt foarte căutate detergenții, produsele pentru îngrijirea casei și produsele cosmetice. Cea mai mare comandă valorică din ultimul an a fost de 11.000 lei și a inclus produse din peste 12 categorii, precum detergenți, scutece, zahăr, ulei.
Evoluția Freshful a fost marcată de câteva momente cheie:
Freshful a introdus o inițiativă pentru reducerea risipei alimentare, permițând clienților să cumpere produse aproape de termenul de expirare la prețuri reduse. Până acum, clienții au salvat 330 de tone de alimente, economisind în medie 81 de lei pe comandă, beneficiind de o reducere de circa 30% pentru produsele din această categorie.
Pentru a ajuta clienții să găsească inspirația pentru mesele lor, Freshful a adăugat o secțiune cu peste 500 de rețete, multe dintre ele oferite de bucătari apreciați, precum chef Radu Dumitrescu. Printre cele mai comandate rețete se numără Fajitas de pui, Toast cu avocado și brânză feta, Toast cu avocado și somon, Somon cu legume la cuptor și Spaghete carbonara.
Un concept lansat de Freshful a adus produse locale de la peste 1.200 de mici producători, facilitând accesul la produse autentice și de calitate. Printre cele mai populare produse se numără Zacusca Răzvan Idicel, Ouă Eggcellent, Legume din Grădina Angelei și Tomahawk de la Carne și Sare.
În săptămâna aniversară, Freshful a pregătit o selecție specială de oferte care acoperă o gamă largă de produse cu reduceri, valabile până pe 27 octombrie.
02.10.2020
Ultimul număr: Iunie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit