Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Peste 600.000 de clienți au comandat 2,8 milioane de produse de Black Friday, pe 10 noiembrie, de pe platforma eMAG, cu 26% mai mult decât anul trecut. Cea de-a 13-a ediție a Black Friday bate toate recordurile de până acum și demonstrează forța comerțului online de a răspunde așteptărilor oamenilor cu oferte foarte bune, într-un context general care pune presiune pe bugetele familiilor. 

„Interesul extrem de mare al oamenilor în acest an arată că Black Friday este un eveniment relevant și așteptat de milioane de români care au găsit produse pentru nevoile lor, aproape de finalul unui an în care au resimțit presiunea crescută a inflației. Ne-am pregătit pentru ei și le-am pus la dispoziție un număr mai mare de oferte, iar șapte din zece sunt la cel mai mic preț din 2023. În plus, clienții pot accesa până la 4.000 de lei pentru plata în patru rate prin eMAG/MyWallet, fără dobândă și fără comision. Black Friday continuă până târziu în noapte cu milioane de oferte la cel mai bun preț din an”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

În total, clienții au comandat de Black Friday la eMAG produse cu o valoare de 731 de milioane de lei, cu 87 milioane de lei mai mult față de ediția precedentă, marcând și cea mai mare creștere valorică din cei 13 ani de când evenimentul a fost adus în România de eMAG. Rezultatele au reconfirmat faptul că oamenii s-au pregătit să aloce un buget mai mare în ziua cu cele mai bune oferte din an și au profitat de moment pentru a-și cumpăra atât bunuri de folosință îndelungată, cât și articole pentru nevoile zilnice.

Black Friday a evidențiat și mai bine tendința de creștere a frecvenței de cumpărare din online și de diversificare a coșului de cumpărături cu produse pe care clienții le folosesc frecvent: vineri, pe 10 noiembrie, clienții au plasat comenzi de peste un milion de produse din categoriile băcănie, băuturi, parfumuri, îngrijire personală și cosmetice. Clienții Genius, abonamentul cu livrare gratuită și alte beneficii în patru aplicații de comerț online – eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, au pus, în medie, 6,6 articole în coșul de cumpărături.

„Rezultatele Black Friday de anul acesta ne-au depășit toate așteptările și scot în evidență puterea pe care o are comerțul online, care se va accentua și în anii următori. În primul rând, sunt mult mai mulți oameni care vin online pentru cumpărăturile obișnuite – la ediția din acest an, avem aproape 50.000 de clienți în plus față de anul trecut, care vor continua să descopere beneficiile comerțului online. De asemenea, interesul uriaș se datorează ofertelor foarte bune și extrem de diverse, construite alături de comercianții din Marketplace și pregătite cu mult timp înainte, care demonstrează că în online găsești produse pentru fiecare buzunar și că este în continuare mult loc de creștere”, a declarat Tudor Manea

Clienții au urmărit atât produse de folosință îndelungată, cât și produse pe care le folosesc frecvent acasă. În plus, de Black Friday la eMAG clienții au descoperit și o mulțime de produse și experiențe care nu sunt disponibile pe eMAG decât în această zi. Categoriile de produse comandate sunt de la băuturi, băcănie și petshop (607.000 de produse), parfumuri, îngrijire personală și cosmetice (501.000 de produse), jucării și articole pentru copii (360.000 de produse), electrocasnice mici și mari (204.000 de produse), mobilă și casă (193.000 de produse), telefoane, tablete și gadget-uri (162.000 de produse), laptopuri, IT, birotică și papetărie (124.000 de produse), tv, audio-video, gaming și cărți: (115.000 de produse), fashion și sport: (103.000 de produse), la bricolaj, grădină și auto (109.000 de produse). În premieră de Black Friday, Bucureștiul a ieșit din top cinci județe după valoarea medie per client. Astfel, în topul județelor cu cele mai mari comenzi per client se clasează Iași pe primul loc, urmat de Sălaj, Cluj, Bistrița-Năsăud, Dolj, iar București se clasează pe locul șase.

În pregătirea ediției Black Friday cu numărul 13, eMAG a venit cu peste 2,8 milioane de oferte, construite în colaborare cu mii de comercianți, care vând pe platforma eMAG, fiind rezultatul a peste 10 luni de negocieri cu furnizorii.

Valoarea totală a reducerilor pregătite pentru acest eveniment se ridică la peste 390 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, iar 71% dintre oferte au cel mai bun preț din acest an.

Intenția de cumpărare a consumatorilor pentru Black Friday a crescut la 57% în creștere față de anul precedent. Potrivit unui studiu Kantar România, realizat în perioada 17-23 octombrie, pe un eșantion de 2.001 de respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, reprezentativ la nivel național, categoriile de produse populare sunt televizoare (37%), produsele electrocasnice mici (37%), haine (27%), telefoane mobile (24%) sau frigidere (22%). Totodată, consumatorii au alocat un buget mediu de 2.855 de lei, în creștere cu 11% față de anul anterior.

eMAG estimează vânzări de 680 de milioane de lei pentru această ediție, în creștere cu 36 de milioane de lei față de anul precedent.

Investițiile în depozite și tehnologie îi va permite platformei eMAG să organizeze cel mai mare eveniment de shopping din regiune. Echipa hub-ului logistic de la Joița, sprijinită de roboții de ultimă generație și tehnologia de logistică pot procesa cu 20% mai multe comenzi față de anul anterior, iar investițiile în tehnologie de procesare în depozit permit reducerea cantității de ambalaje cu 10%. Programul Fulfilment by eMAG permite livrarea din depozitele eMAG a peste 3,5 milioane de produse, de trei ori mai mult față de 2022.

Mai mult, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday și a firmelor de curierat, eMAG se pregătește să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie.

Peste 2 milioane de clienți eligibili au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet sau cu până la 48 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.

În ziua de Black Friday, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, pentru cei care cumpără un abonament Genius, oferta fiind valabilă și pentru clienții care doresc să își reînnoiască abonamentul.

Pe 10 noiembrie, clienții eMAG pot găsi o gamă variată de produse, de la produse cosmetice și electrocasnice mici la televizoare, smartphone-uri, laptopuri, haine, produse pentru casă și grădină. De asemenea, există produse speciale, cum ar fi vouchere de avion cu reduceri de până la 50%, pachete de înfrumusețare, nopți de cazare, aur, mașini și motociclete, carne de porc și mezeluri, ceasuri și bijuterii de lux.

„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții în acest an. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere, vedem acest lucru atât la nivelul intenției de cumpărare, cât și la nivelul bugetului pe care românii plănuiesc să îl aloce. Noi venim cu peste 2,8 milioane de oferte din toate categoriile, cu 71% din ofertă la cel mai bun preț din an. Black Friday este ziua când comerțul online își arată forța și aduce mai mulți oameni în online care se bucură de prețurile și ofertele foarte bune.”,

a menționat Tudor Manea, CEO Grup eMAG.