Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cushman & Wakefield Echinox își amplifică serviciile oferite prin departamentul de Asset Services

Compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox își extinde gama de servicii oferite proprietarilor de clădiri de birouri prin intermediul departamentului Asset Services și lansarea unei noi linii de business.

Scopul acestei noi direcții este de a crea și implementa programe și evenimente, precum și de a identifica instrumente care să sprijine chiriașii în demersurile și strategiile lor de a atrage și a reține angajați în birouri.

„Vedem o schimbare în ceea ce privește abordarea proprietarilor și a chiriașilor vizavi de spațiile de birouri. Astfel, atenția acestora s-a mutat de la a readuce oamenii la birou către a găsi cele mai bune motive de a avea un spațiu de birouri în care angajații să simtă apartenența la un brand (fie că este brand-ul companiei la care lucrează, fie că este o clădire de birouri de renume în care au sediu) și la o comunitate, care le oferă contexte valoroase de socializare, interacțiune și colaborare. În acest sens, experiența angajaților la birou a devenit extrem de importantă și este un punct relevant pe agenda tuturor decidenților. Conform celui mai recent studiu realizat de Cushman & Wakefield la nivel global – «What Occupiers Want» disponibilitatea forței de muncă și retenția talentelor reprezintă una dintre cele mai importante criterii atunci când vine vorba de deciziile legate de închirierea de spații de birouri, ceea ce se transpune în preocuparea deopotrivă a proprietarilor, cât și a chiriașilor de a crea și implementa acțiuni, programe sau evenimente pentru comunitatea din clădiri.”,

a precizat Mihaela Petruescu, Head of Asset Services Cushman & Wakefield Echinox.

Prin noua linie de business, Cushman & Wakefield Echinox intenționează să colaboreze cu proprietarii de clădiri de birouri pentru a identifica nevoile angajaților în ceea ce privește spațiile de birouri și să dezvolte soluții personalizate pentru fiecare clădire în parte, bazate pe aceste nevoi.

O provocare majoră pentru toate organizațiile este să înțeleagă și să se adapteze la noile abordări în ceea ce privește modul de lucru și să alinieze spațiile de birouri la noile comportamente și necesități ale angajaților.

Serviciile oferite de Cushman & Wakefield Echinox în cadrul acestei linii de business se bazează pe trei componente principale, precum crearea și organizarea de evenimente și acțiuni pentru chiriași, servicii de marketing digital și implementarea de tehnologii prop-tech. Aceste tehnologii pot îmbunătăți gestionarea și comunicarea internă, facilitând astfel procesele de lucru.

Compania deține deja experiență vastă în acest domeniu, fiind implicată în strategiile de PR și marketing pentru mai multe clădiri de birouri din portofoliul său încă din 2019. În ultimele 18 luni, Cushman & Wakefield Echinox a organizat peste 100 de evenimente pentru chiriași și angajații acestora, iar participarea activă la aceste evenimente a depășit 1.500 de angajați, având o rată de satisfacție de peste 95%.

Aceste servicii au avut un mare succes și în alte țări în care Cushman & Wakefield este prezentă, inclusiv în Europa Centrală și de Est. Prin această nouă inițiativă, compania se poziționează ca un partener valoros pentru proprietarii de clădiri de birouri, oferind soluții inovatoare și personalizate pentru a răspunde cerințelor schimbătoare ale pieței și ale angajaților.

Articole similare

Ad