- Foto: GXO
GXO Logistics, cel mai mare furnizor de logistică contractuală dedicată din lume, a semnat un acord de servicii multianual cu Heineken, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume, pentru eficientizarea operațiunilor și îmbunătățirea serviciilor de livrare.
Parteneriatul presupune continuarea operațiunilor din depozit, distribuției și a rețelei de transport secundar către punctele de vânzare cu amănuntul și cu ridicata din Marea Britanie, precum și exclusiv către întregul portofoliu de pub-uri din Marea Britanie al Heineken – Star Pubs & Bars. În prezent, rețeaua gestionează peste 500.000 de livrări pe an la peste 8.000 de clienți, de la punctul de producție până la livrarea cu amănuntul și cu ridicata.
Richard Cawston, președintele GXO pe Europa, a precizat că în ultimii doi ani, au fost realizate progrese semnificative în transformarea operațiunilor și a rețelei de livrare pentru a o face mai simplă, mai puternică, mai eficientă și mai sustenabilă.
GXO manevrează una dintre cele mai extinse și mai complexe rețele de depozitare și de distribuție pentru multe dintre cele mai importante mărci de produse alimentare, băuturi și produse de băcănie din Marea Britanie.
Rețeaua de operațiuni a GXO pentru Heineken, liderul pieței de bere, cidru și pub-uri din Marea Britanie, cuprinde patru centre de distribuție regionale, 18 platforme de livrare locală și depozite de tranzit, peste 400 de vehicule și peste 1.500 de angajați. GXO, liderul industriei în domeniul soluțiilor ESG, a scurtat timpii de tranzit și a redus emisiile de CO2 pentru această rețea prin programe îmbunătățite de livrare și prin investiții în tehnologie de ultimă generație.
„Suntem încântați să ne continuăm parteneriatul cu Heineken și întrevedem un viitor strălucit împreună. Vom continua să investim împreună pentru a îmbunătăți eficiența și serviciile pentru a susține creșterea preconizată a Heineken. Este un parteneriat extraordinar pentru noi, pentru membrii echipei noastre și pentru industria puburilor din Marea Britanie.”,
a menționat Richard Cawston, președinte, Europa, GXO.
„Am lucrat îndeaproape cu un partener experimentat, GXO, pentru a dezvolta un program de investiții și transformare pe mai mulți ani, pentru a ne asigura că rețeaua este pregătită pentru viitor. Planul nostru comun, care se concentrează pe investiții în modernizarea rețelei, susține serviciile noastre pentru clienți și angajamentul nostru față de îmbunătățirea continuă și sustenabilitate.”,
a declarat Boudewijn Haarsma, directorul general al Heineken UK.