Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Atenția la detalii și comunicarea permanentă cu clienții, dovezi de seriozitate

În condițiile în care taxa de drum din Germania și nu numai va cunoaște de la 1 decembrie un asemenea salt, Decebal Popescu (Transport Academy) a vrut să afle de la managerii de transport care au participat la Gala Tranzit cine are în contracte un tarif de bază și separat de acesta taxele de drum. Așa cum în prima parte a lui 2022, când prețul carburantului se modifica substanțial de la o săptămână la alta, îi întreba cine are în contracte clauză de combustibil. Diferența este că numărul transportatorilor care au negociat cu clienții ca plata taxelor de drum să se facă separat este mult mai mic decât al celor care au posibilitatea de a modifica tariful când se modifică prețul motorinei.

Consultantul în transporturi recomandă să aibă loc lunar discuții cu clienții pentru ca ei să fie măcar informați de toate creșterile de costuri și de problemele transportatorilor, deși în această perioadă cu volume atât de mici nu este un moment bun pentru a solicita creșteri de tarife. „Anunțați-i despre toate creșterile de costuri, chiar dacă sunt insignifiante, cum e cea a taxei de drum din Austria, pentru că, dacă văd că vă uitați la fiecare detaliu, se vor uita și ei altfel la voi, ca la parteneri pe termen lung, care își fac bine calculele. În plus, pot transmite și ei mai departe informația despre creșterile de costuri. Altfel, dacă le cereți brusc 500 de euro în plus, oricum nu funcționează.“

Articole similare

Ad