- Foto: Cargus
Compania de curierat, Cargus susține activ experiențele digitale de interacțiune ale expeditorilor și destinatarilor și anunță lansarea platformei SIGN & GO în premieră. Astfel, SIGN & GO devine prima platformă de tip e-Commerce în domeniul curieratului din România.
Soluția 100% digitală disponibilă pentru companiile de tip PFA, micro și IMM, dar și persoanelor fizice cu expedieri recurente, oferă acces instant la întregul ecosistem de curierat Cargus și la cel mai bun pachet de servicii de livrare potrivit nevoilor lor de curierat, indiferent de volumul lunar de colete.
În plus, platforma e-Commerce completează portofoliul de soluții digitale, precum Cargus Mobile App, aplicație cu peste 1 milion de descărcări pentru destinatari și expeditori ocazionali.
„Viteza de creștere și diversificarea comerțului online din România determină o serie de schimbări importante în așteptările și nevoile antreprenorilor, dar și ale persoanelor fizice care folosesc serviciile de expediere în mod frecvent. Am înțeles că este necesar să facem un pas suplimentar, de aceea am investit consistent în ultimii ani în digitalizarea accelerată a serviciilor noastre, care să ofere clienților o experiență simplificată, automatizată și eficientă. Pe scurt, o experiență mult mai bună. Platforma de tip e-Commerce SIGN & GO, o premieră în curieratul din România, reprezintă o garanție a modului rapid și eficient în care se desfășoară interacțiunea cu noi. Totul se poate întâmpla online: de la identificarea serviciilor compatibile profilului de client, contractarea online, accesarea contului de client, gestionarea expedierilor – trimitere, modificare, redirecționare, și până la urmărirea coletelor și plata acestora.”,
a precizat Andreea Radu, director de marketing Cargus.
Principalele beneficii ale platformei SIGN & GO includ înrolarea rapidă, flexibilitatea și controlul asupra expedierilor.
Antreprenorii și persoanele fizice pot opta pentru pachetul de servicii de curierat dorit, 100% digital, personalizat și adaptat nevoilor lor, semnând contractul în maxim 5 minute. După crearea contului de expeditor, clienții pot accesa universul de soluții Cargus, având posibilitatea de a schimba nevoile de expediere în timp real, în funcție de dezvoltarea afacerii și de nevoile consumatorilor.
Platforma elimină procesele de negociere și cele administrative, economisind timp și punând la dispoziția clienților pachete cu tarife reduse cu până la 50% față de prețurile de listă.
„Decizia de lansare a platformei de e-Commerce s-a bazat pe tendințe de piață care se vor consolida pe termen mediu și lung. Peste 60% dintre entitățile de tip PFA, micro și IMM au expedieri recurente de până în 20 colete sau plicuri pe lună, conform datelor de piață existente. Mai mult, serviciile de curierat vor crește în importanță pentru persoanele fizice, datorită adopției tot mai ridicate a conceptelor de tip re-Commerce (pre-owned) și reversed logistics (retur), dar și de creșterea propriu-zisă a acestui segment – estimările arată că numărul persoanelor fizice va crește în următorii ani de la aproximativ 6 milioane la peste 8,5 milioane de utilizatori. Ambele categorii au nevoie de costuri adaptate recurentei, dar și de automatizare și eficiență.”,
menționează Andreea Radu.