Asociația olandeză de transport și logistică TLN informează că, după publicarea în vara lui 2020 și intrarea parțială în vigoare în această țară, Pachetul Mobilitate este inclus de acum în Legea privind transportul rutier de mărfuri (WWG) și în Regulamentul privind mărfurile de transport rutier bazat pe aceasta, precum și în Decretul privind orele de lucru din transport. În plus, a fost modificată și reglementarea NIWO, care a intrat în vigoare tot pe 1 ianuarie.
Printre modificările intrate deja în legislația olandeză se numără cerința referitoare la tahograf (obligatoriu de la 1 iulie 2026 pentru toate vehiculele de peste 2,5 t care circulă la internațional), la reputația directorului executiv (care trebuie luată de acum în considerare și atunci când se evaluează compania, iar un manager de transport care a fost declarat ca având probleme în acest sens nu poate fi reabilitat decât după doi ani și un nou examen de competență
profesională) și la răspunderea în lanț pentru încălcarea regulamentului în timpul prestării serviciilor de transport, dacă expeditorii sau subcontractorii știau sau ar fi trebuit să știe despre aceasta.