Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

IAA Transportation 2024 a intrat în linie dreaptă: soluții inovatoare și perspective exclusive

Atelierul internațional de presă al IAA Transportation 2024, desfășurat pe 10 și 11 iunie la Frankfurt, în Germania, a oferit reprezentanților presei informații exclusive asupra subiectelor cheie și a punctelor importante ale următoarei ediții a târgului de vehicule comerciale de la Hanovra, care va avea loc în perioada 17-22 septembrie.

În discursul său de deschidere, președintele VDA, Hildegard Müller, a subliniat angajamentul industriei de a contribui la decarbonizarea transporturilor până în 2050. Ea a declarat: „Industria este pregătită pentru transformare și investește sume semnificative în mobilitatea neutră din punct de vedere climatic pentru viitor. Suntem încrezători că putem atinge acest obiectiv, cu condiția să fie create condițiile-cadru politic adecvate”.

Müller a subliniat că, pe lângă activitățile industriei în sine, în special pentru sectorul vehiculelor comerciale, trebuie să existe o dezvoltare accelerată a infrastructurii cuprinzătoare de încărcare electrică și alimentare cu hidrogen, rețele robuste de electricitate și hidrogen, suficientă energie neutră din punct de vedere climatic, condiții de localizare mai bune, liber și comerț echitabil, parteneriate internaționale și un accent mai puternic pe potențialul digitalizării. Ea a adăugat: „IAA Transportation este cel mai bun loc pentru a discuta subiecte cheie precum sustenabilitatea, digitalizarea și tehnologiile inovatoare cu reprezentanți din toate sectoarele”.

Liderii din industrie, inclusiv Daimler Truck, Ford, Kia, MAN Truck & Bus, Michelin, Quantron și Schmitz Cargobull, și-au împărtășit viziunile și ambițiile pentru viitorul durabil al sectorului transporturilor și logisticii. Companiile și-au reafirmat angajamentul de a fi pionieri și creatori de tendințe în transformare și au subliniat importanța strategiilor cu mai multe căi care includ utilizarea diferitelor tehnologii, cum ar fi unitățile alimentate cu baterii și hidrogen. Aceasta implică, de asemenea, utilizarea de soluții digitale și tehnologii inteligente, precum și utilizarea de materiale sustenabile, reciclabile. Pentru a reuși să obținem un viitor fără emisii pentru sectorul transportului și al logisticii, sunt necesare o dezvoltare accelerată a infrastructurii și mai multe măsuri dereglementate de-a lungul întregului lanț valoric, pentru a evita transferarea costurilor suplimentare pentru reducerea emisiilor de CO2 către clienți, pe fondul creșterii prețurilor materiilor prime și de producție.

Printre vorbitori s-au numărat invitați de seamă precum Friedrich Baumann (Vânzări și soluții pentru clienți, MAN Truck & Bus SE), Pierre-Martin Bos (Director PBV, Kia Europa), Andreas Haller (CEO și fondator Quantron AG), Philipp Ostbomk (VP Vânzări B2B, Michelin Europa de Nord), Karin Rådström (CEO al Mercedes-Benz Trucks), Andreas Schmitz (CEO la Schmitz Cargobull) și Claudia Vogt (Director Ford Pro, Ford-Werke GmbH).

În timpul unui tur al Klassikstadt Frankfurt, reprezentanții presei au experimentat și cele mai recente inovații de la Ford, Daimler Truck și Quantron. Aceasta a fost o oportunitate excelentă pentru schimburi intensive și construirea de rețele într-un cadru impresionant. Pentru a demonstra fezabilitatea practică a mobilității electrice, Rådström a dat, de asemenea, semnalul de pornire pentru turneul european de testare al unui camion eActros 600 cu baterie electrică pe un traseu de 13.000 de km, care va cuprinde 20 de țări europene. Jürgen Mindel, Managing Director al VDA, a declarat: „Atelierul Internațional de Presă a fost o oportunitate excelentă de a oferi o primă impresie despre IAA Transportation. Schimbul de idei și crearea de rețele promovează obiectivele unei industrii de transport și logistică sustenabile și avansate. Contribuțiile vorbitorilor și expozanților în timpul evenimentului de presă de la Frankfurt au arătat puterea inovatoare la care ne putem aștepta la IAA Transportation din Hanovra în acest septembrie.”

Articole similare

Ad