- Foto: Ursus Breweries
Peroni Nastro Azzurro 0% alcool, brandul italian de bere super-premium din portofoliul Ursus Breweries, parte din Asahi Europe & International, a anunțat un parteneriat multianual cu Charles Leclerc, un renumit mondial al sporturilor cu motor și de lifestyle. Astfel, Charles Leclerc devine primul ambasador global al brandului și va reprezenta imaginea noii campanii „De la 0% la 100%”. Campania celebrează gustul distinctiv al berii super-premium și etosul brandului „trăiește fiecare moment”.
Campania „De la 0% la 100%”, avându-l pe Charles Leclerc ca ambasador, explorează stilul de viață italian, asociat cu trăirea fiecărui moment cu entuziasm și pasiune, așa cum o fac italienii. Elementul central al campaniei cuprinde o serie de episoade filmate la Lacul Como din Italia, ce vor fi lansate în această vară. Campania va fi amplificată prin diverse activități și experiențe inedite destinate fanilor și iubitorilor de bere la nivel global.
„Suntem incredibil de mândri să lansăm astăzi noul nostru parteneriat global cu Charles Leclerc. În calitate de pilot îndrăgit al echipei Scuderia Ferrari HP și un simbol cultural al unui stil de viață relaxat, Charles este partenerul ideal pentru Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool și suntem încântați să îi urăm bun venit în familia brandului nostru.”,
a declarat Paolo Lanzarotti, Chief Executive Officer Asahi Europe & International.
Parteneriatul cu Charles Leclerc explorează momente speciale care îmbogățesc viața, omagiind micile experiențe de zi cu zi prin prisma stilului de viață italian „Dolce Vita”, reinterpretat pentru o nouă generație. Peroni Nastro Azzurro 0% alcool include un videoclip pentru a anunța parteneriatul, în care Leclerc reconstituie celebra sa săritură în apă, „Hallelujah”, simbolizând victoria sa din Marele Premiu al Principatului Monaco din 2024. În această versiune, săritura este celebrată cu un Peroni Nastro Azzurro 0% alcool savurat la Lacul Como, locul preferat de relaxare al lui Leclerc.
Viața pe circuit este de la 0 la 300 km/h pentru Charles Leclerc, însă în afara acestuia, își reîncarcă forțele trăind de la 0% la 100%. De asemenea, a dezvăluit o listă personalizată de recomandări pentru a ajuta consumatorii să trăiască fiecare moment la maximum și să simtă pasiunea italiană, oriunde s-ar afla. Lista include sfaturi pentru a celebra bucuria din viața de zi cu zi și experiențe de neratat în România, Italia, Regatul Unit, Irlanda, SUA, Canada, Singapore și Germania. Aceste recomandări vor fi prezentate pe parcursul verii, pe paginile de Instagram @peroninastroazzurro și @peroniromania.
„Parteneriatul meu cu Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool este ceva de care sunt foarte mândru. Este un brand pe care îl iubesc, iar motto-ul său, «Trăiește fiecare moment», este cu adevărat relevant pentru modul în care abordez viața atât pe pistă, cât și în afara ei. Ca pilot Ferrari și monegasc, Italia ocupă, de asemenea, un loc foarte important în viața mea. Aștept cu nerăbdare să le arăt fanilor cum mă inspiră să mă bucur de fiecare moment și să simt pasiunea italiană.”,
a precizat Charles Leclerc.
Parteneriatul cu Charles Leclerc susține ambiția Asahi Europe & International, compania mamă a Peroni Nastro Azzurro 0% alcool, de a avea 20% din portofoliu format din produse fără alcool până în 2030, răspunzând cererii crescute pentru astfel de băuturi. Peroni Nastro Azzurro 0% alcool este realizat cu pasiune italiană, oferind o bere proaspătă și răcoritoare, fără alcool. Asahi promovează consumul responsabil și încurajează opțiuni de băuturi care se potrivesc cu un stil de viață activ și sigur. Indiferent de ocazie, fie că este vorba de socializare la un bar, explorarea vacanțelor sau urmărirea curselor de Formula 1™, consumatorii se pot bucura de Peroni Nastro Azzurro 0% alcool fără restricții.