Alături de noile modele cu motor pe benzină TSI cu tracțiune față și motor diesel TDI, variantele plug-in hybrid ale Caddy și Caddy Cargo sunt acum, de asemenea, complet noi adăugate la gama de produse Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV). Caddy Cargo eHybrid face astfel posibil ca întreprinderile să se deplaseze flexibil la nivel local cu emisii zero. Familiile pot, de asemenea, să călătorească parțial electric, în funcție de necesități, cu noul Caddy eHybrid ca furgonetă de pasageri, disponibilă și în versiunea normală sau long Maxi.
Odată cu lansarea noului Caddy începând cu anul de fabricație 2025, Volkswagen Autovehicule Comerciale își extinde gama de furgonete de pasageri de familie și furgonete de livrări urbane de succes. Clienții pot fi acum pe drum cu motoare pe benzină și diesel, ca de obicei. Cu toate acestea, acolo unde se dorește sau este necesar, Caddy și Caddy Cargo eHybride pot fi, de asemenea, conduse parțial sau pur electric și, astfel, local, cu zero emisii.
Numărul de motorizări pentru Caddy este în creștere
Pe lângă TDI-ul de 2,0 litri și TSI-ul de 1,5 litri, o variantă plug-in hybrid2) a Caddy bazată pe TSI-ul de 1,5 litri cu o putere de 85 kW va extinde portofoliul Caddy. Împreună cu unitatea de propulsie electrică, acest Caddy eHybrid ca PHEV, abrevierea pentru “Plug-In-Hybrid Electric Vehicle”, are o putere de sistem de 110 kW și un cuplu de până la 350 Nm. Datorită unei baterii cu o capacitate utilă de 19,7 kWh, sunt posibile autonomii pur electrice de până la 122 km*.
Făcând clic pe afișaj, utilizatorii pot decide singuri când doresc să utilizeze autonomia electrică – de exemplu, chiar la începutul călătoriei, între două călătorii sau dacă doresc să fie în mișcare pur electrică doar la destinație. O cutie de viteze automată shift-by-wire se ocupă de transmiterea puterii.
Bateria poate fi, de asemenea, reîncărcată la domiciliu folosind încărcătoare de curent continuu cu până la 50 kW sau cutii de perete de curent alternativ cu 11 kW.
Ca vehicul de pasageri, Caddy eHybrid de la Volkswagen Commercial Vehicles atinge o viteză maximă de 183 km/h, iar versiunea Cargo eHybrid atinge 181 km/h.
Caddy eHybrid este disponibil ca van de pasageri și ca versiune Cargo. Ambele sunt disponibile cu un ampatament normal – ca furgonetă de pasageri cu cinci locuri și ca versiune Cargo cu două locuri. În plus, Caddy PHEV este disponibil și ca versiune Maxi cu ampatament lung, care poate găzdui până la șapte persoane ca furgonetă de pasageri. Toate hibrizii plug-in sunt echipați cu o cutie de viteze cu dublu ambreiaj și șase trepte. Combinația dintre un propulsor electric agil și un motor pe benzină TSI puternic permite o eficiență maximă și o conducere fără emisii, după cum este necesar, de exemplu, în orașe sau centre urbane, care ar putea fi accesibile doar într-o măsură limitată în viitor.
Toate variantele modelului Caddy eHybrid cu o cutie de viteze cu dublu ambreiaj și șase trepte pot fi deja precomandate.
Noile modele Caddy cu motor clasic cu ardere internă, cum ar fi TDI cu tracțiune față și putere de 75 KW, au o cutie de viteze manuală cu șase trepte, în timp ce variantele de 90 KW au o cutie de viteze cu ambreiaj dublu cu șapte trepte. Caddy cu TSI ca vehicul cu motor pur pe benzină de 85 KW este disponibil opțional cu cutie de viteze manuală sau cu cutie de viteze cu dublu ambreiaj. De asemenea, aceste variante pot fi deja comandate.
Numeroase sisteme de asistență standard
Caddy Cargo, modelul din 2025 de la Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV), a fost îmbunătățit cu numeroase sisteme de asistență. Acestea includ, de exemplu, un instrumentar de bord digital, care este acum standard. Asistentul vocal IDA cu funcție ChatGPT va fi de acum încolo opțional la bord.
În viitor, toate modelele Caddy vor fi echipate standard cu Dynamic Road Sign Display, sistem de cruise control, Park Distance Control și Advanced Driver Attention & Drowsiness Monitor. Versiunile Cargo includ sisteme suplimentare, cum ar fi airbaguri laterale și cortină suplimentare, o cameră multifuncțională, indicator de pierdere a presiunii în pneuri, Lane Assist și Front Assist cu monitorizare pietoni și bicicliști. O altă caracteristică standard nouă la Caddy Cargo este volanul multifuncțional, care este deja disponibil în versiunile pentru pasageri.
Datorită acestor noi sisteme de asistență, printre altele, Caddy Cargo de la Volkswagen Commercial Vehicles a obținut, de asemenea, o îmbunătățire în Euro NCAP Commercial Van Ratings și a primit cel mai înalt rating, Platinum, în iunie 2024.
Prețurile Caddy eHybrid:
Prețurile Caddy Cargo eHybrid încep în Germania de la 36.985 euro (net) / 44.012,15 euro (brut) pentru ampatamentul normal. Ca versiune long Maxi, Caddy Cargo are un preț de la 39.055 euro (net) / 46.475,45 euro (brut). Furgoneta Caddy eHybrid pornește de la 37.450 euro (net) / 44.565,50 euro (brut) pentru ampatamentul normal, iar versiunea Maxi de la 40.670 euro (net) / 48.397,30 euro (brut).
Consum/emisii:
- Caddy/Caddy Maxi: TSI/TDI* consum de combustibil, combinat 4,8–6,8 l/100 km; emisii CO2 combinate 126–154 g/km; clasa(e) CO2: D-E
- Caddy eHybrid/Caddy Maxi eHybrid (PHEV)*: Consum de energie combinat ponderat: 18,3-19,4 kWh/100 km; consum de combustibil combinat ponderat: 0,4-0,5 l/100 km; autonomie electrică combinată: 113-122 km; emisii combinate ponderate de CO2: 10-12 g/km; consum mixt de combustibil cu bateria descărcată: 6,1-6,6 l/100 km; emisii mixte de CO2 cu bateria descărcată: 139-151 g/km; clasa(ele) de CO2: B-E
- Caddy Cargo eHybrid/Caddy Cargo Maxi eHybrid (PHEV)*: Consum de energie combinat ponderat: 18,5-19,4 kWh/100 km; consum de combustibil combinat ponderat: 0,5-0,5 l/100 km; autonomie electrică combinată: 112-120 km; emisii combinate ponderate de CO2: 11-12 g/km; consum mixt de combustibil cu bateria descărcată: 6,3-6,6 l/100 km; emisii mixte de CO2 cu bateria descărcată: 143-151 g/km
* Cifre conform procedurii de măsurare WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure)