Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MAX Trailer livrează în Olanda vehiculul său cu numărul 10.000

Marca MAX Trailer este prezentă pe piață din 2012 cu un concept de trailer modular, mai standardizat și cu preț mai mic decât modelele Faymonville, care fac parte din același grup, și a anunțat recent livrarea unității cu numărul 10.000, către firma olandeză Rutges Cargo.

Vehiculele MAX Trailer pentru transport special și greu sunt clar definite din start, standardizate cu echipamente optimizate de calitate premium, ce garantează un raport bun preț/beneficii și sunt disponibile conform anumitor specificații ale producătorului, la care s-a ajuns prin studierea în detaliu a cerințelor clienților din domeniu. De aceea, așa cum declară Product Manager-ul Mario Faymonville, baza de clienți a crescut constant în cei 12 ani, ca și rețeaua de vânzări și service a companiei, care se extinde în întreaga Europă.

Modelul 10.000 este un trailer extensibil semi-jos MAX100 cu nișă pentru roțile echipamentelor transportate. De altfel, MAX100 este trailerul cu care a pornit la drum compania, și de atunci lui i s-au alăturat semiremorci cu platformă, remorci cu bară de tracțiune și vehicule cu platformă joasă. Astfel că în prezent vorbim de un portofoliu ce include MAX100 (trailere semi-joase cu 2-6 axe, disponibile și în variante extensibile simplu sau dublu, cu nișe pentru roți sau cu posibilitatea de a pune o prelată), MAX200 (platformă cu 3-4 axe, disponibilă și în versiune extensibilă telescopic), MAX300 (remorcă având bară de tracțiune, 2-3 axe centrale și rampe), MAX410 (remorcă având 3-5 axe, pentru transportul componentelor de macarale), MAX510 (jos, cu 2-3 axe, cu gât de lebădă detașabil și platformă de încărcare extensibilă telescopic) și MAX600 (remorcă având bară de tracțiune și 3-4 axe, pentru construcții și lucrări publice).

Modelele MAX Trailer sunt produse în Polonia, într-o uzină extinsă în timp până la 55.000 m2 și echipată cu utilaje de ultimă oră.

Articole similare

Ad