Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kaatje este o combinație de 3+8 axe ce permite sarcini utile de 120 t și a fost achiziționată de compania belgiană All Exeptional. Trailerul are la bază un CombiMAX cu lățime de 3.000 mm și cu platformă din oțel proiectată pentru transportul preselor industriale și echipamentelor de construcții și terasament.

Axele pendulare de 17,5″ de tip PA-X asigură o înălțime de încărcare foarte scăzută și fac ca vehiculul, în ciuda dimensiunilor, să fie ușor de manevrat și echipat optim pentru intrările în șantier și pe teren denivelat.

Platforma de încărcare cu lungime de 14.000 mm a trailerului cu opt axe poate fi extinsă telescopic cu încă 7.400 mm și o nișă pentru șinele excavatorului poate găzdui la nevoie brațele articulate ale echipamentelor transportate, cu efect pozitiv asupra înălțimii totale. Șasiul cu trei axe poate fi îndepărtat dacă este necesar, pentru o suprafață suplimentară de încărcare de 4.500 mm, iar rampele duble oferă un unghi ideal chiar și pentru mașinile cu gardă la sol redusă.

Firma cehă Hanyš, care se ocupă de proiecte pentru orice tip de transport agabaritic, a comandat de curând 10 trailere Faymonville, dintre care patru au fost deja ridicate de la fabrica din Luxemburg. Trei dintre ele sunt CargoMAX cu șase axe, virare hidraulică și anvelope de 22.5″, pentru transport de macarale grele și compacte și componente de macarale, iar unul este MultiMAX cu virare hidraulică și platformă de încărcare dublu extensibilă, până la o lungime de 27.400 mm, cu lățime de 2.850 mm și cu axe pendulare de tip PA-X, tehnologie care permite o înălțime continuă a platformei de 790 mm, cu o cursă de 600 mm și un unghi de virare de 60 de grade.

Sistemul semi-modular spate PA-X se poate combina cu boghiuri față PA-X cu 2-3 axe, rezultând o platformă de încărcare care are, pe toată lungimea, 790 mm de la sol. PA-X spate poate fi combinat și cu boghiuri CombiMAX cu 2-3 axe.

În curând vor fi livrate și câteva modele TeleMAX cu podea plată și cu înălțime mică de la sol, pentru transportul sigur și eficient al mărfurilor lungi și grele, un MultiMAX semi-jos cu cinci axe, un model foarte versatil, care poate avea 2-10 axe și este extensibil până la 36 m lungime și chiar peste, cu ajutorul unei bare centrale telescopice, și cu sarcină utilă mare, și un CargoMAX cu 3-8 axe, pentru transport de componente de macarale și alte mărfuri grele.