Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Firma cehă Hanyš, care se ocupă de proiecte pentru orice tip de transport agabaritic, a comandat de curând 10 trailere Faymonville, dintre care patru au fost deja ridicate de la fabrica din Luxemburg. Trei dintre ele sunt CargoMAX cu șase axe, virare hidraulică și anvelope de 22.5″, pentru transport de macarale grele și compacte și componente de macarale, iar unul este MultiMAX cu virare hidraulică și platformă de încărcare dublu extensibilă, până la o lungime de 27.400 mm, cu lățime de 2.850 mm și cu axe pendulare de tip PA-X, tehnologie care permite o înălțime continuă a platformei de 790 mm, cu o cursă de 600 mm și un unghi de virare de 60 de grade.

Sistemul semi-modular spate PA-X se poate combina cu boghiuri față PA-X cu 2-3 axe, rezultând o platformă de încărcare care are, pe toată lungimea, 790 mm de la sol. PA-X spate poate fi combinat și cu boghiuri CombiMAX cu 2-3 axe.

În curând vor fi livrate și câteva modele TeleMAX cu podea plată și cu înălțime mică de la sol, pentru transportul sigur și eficient al mărfurilor lungi și grele, un MultiMAX semi-jos cu cinci axe, un model foarte versatil, care poate avea 2-10 axe și este extensibil până la 36 m lungime și chiar peste, cu ajutorul unei bare centrale telescopice, și cu sarcină utilă mare, și un CargoMAX cu 3-8 axe, pentru transport de componente de macarale și alte mărfuri grele.

Compania cehă APB Pilzen, care se ocupă de excavări de teren, demolări și construcții, dar și de proiecte de transport de tramvaie, este client tradițional Faymonville, de la care a cumpărat de curând un nou trailer modular semi-jos CombiMAX cu platformă cu șapte axe și boghiu de două axe, care poate încărca tramvaie și vagoane.

Plusul pe are îl aduce acest model sunt axele cotite, prin care Faymonville reduce înălțimea de încărcare în timpul mersului la 740 mm. Vehiculele feroviare vor fi trase pe remorcă de un troliu puternic, totul cu foarte mare exactitate datorită ghidajelor feroviare – adaptate la lățimi variabile, de 1.000, 1.450 sau 1.670 mm, în funcție de liniile de tramvai din diverse țări – încorporate în platforma de încărcare.

În afară de platforma telescopică de încărcare, CombiMAX poate fi extins prin montarea de bare cu lungimi de 6.000 și 7.000 mm, concepute astfel încât instalarea să se facă fără ajutorul macaralelor. Iar elementele de extensie sunt prevăzute cu roți de șină, suporturi pliabile cu picior cu role și suporți hidraulici, pentru a permite montarea doar cu camionul.

Extensia spate care se ridică și coboară hidraulic, numită „rampe acordeon“, permite încărcarea și descărcarea sigure și optimizează distribuția greutății, extensiile integrate pentru șine ale rampelor acordeon fac posibilă asamblarea rapidă a rampei de încărcare cu o pantă maximă de 2,5O, fără a folosi un stivuitor sau un echipament similar, iar sarcina utilă a extensie spate este de până la 14 t în timpul transportului, deci distribuția încărcăturii este îmbunătățită.