Cele mai mari active dintre firmele de transport din Top 30 după profit le are, ca și în 2022, Internațional Alexander (102,11 milioane de euro), urmată de Internațional Lazăr Company (61,54), Total NSA (50,43), Dolo (48,87), de patru firme cu peste 30 de milioane de euro (Romstyl, Transpeco, Filip și Duvenbeck), de alte trei cu peste 20 de milioane de euro (Est Europa Expediții, Lagermax și Hoedlmayr-Lazăr), de alte 11 cu peste 10 milioane de euro și de opt cu valori mai mici.
Cea mai mare creștere de active față de 2022 dintre firmele din Top 30 după profit o are Filip (8,61 de milioane de euro), urmat de Trans Euro Express 94 (7,39), Total NSA (5,80), Titanic (5,05), Lagermax (5,03), Logistic E van Wijk și Laguna, cu peste trei milioane de euro, Maracana, Blue River, Proiect Personal Leasing, Marymantes și Duvenbeck, cu peste două milioane de euro, de alte șase firme cu diferență de peste un milion de euro, de trei cu diferență mai mică și de nouă care și-au diminuat activele, cel mai mult Euro Fleet Transport, cu 19,75 de milioane de euro, Dolo, cu 9,74, și Dianthus, cu 7,58 de milioane de euro.
Cele mai mari medii ale activelor pe cinci ani le au grupul Alexander, 89,14 milioane de euro, urmat de Dolo, cu 59,01, de ILC, cu 58,42, de Total NSA și Transpeco, peste 30 de milioane de euro, de Romstyl, Duvenbeck, Euro Fleet Transport, Lagermax și Filip, cu peste 20 de milioane de euro, de alte 12 firme cu mai mult de 10 milioane de euro și de alte opt cu mai puțin, cea mai mică medie având-o Flitexim, cu 2,84 de milioane de euro.