Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În clasamentul activelor pe 2023 ale firmelor de transport din România conduc, ca și în 2022, 2021 și 2022, Internațional Alexander, cu 102,11 milioane de euro, și ILC, cu 61,54 de milioane de euro. Ocupanta locului al treilea din cei trei ani anteriori, Dolo, este acum a cincea, cu 48,87 de milioane de euro, fiind devansată de Routier, cu 51,51, și de Total NSA, cu 50,43 de milioane de euro.

Alte cinci firme – Romstyl, Transpeco, Luscan, Filip și Duvenbeck – au peste 30 de milioane de euro, alte 13, de peste 20 de milioane de euro, alte 48 au peste 10 milioane de euro și 77 au peste cinci milioane de euro.

Cea mai mare cifră de afaceri pe 2023 dintre firmele cu cele mai mari active o are grupul Alexander, cu 176,50 de milioane de euro, urmat de grupul Vos, cu 136,78, și cu valori mult mai mici Dolo, cu 96,32, Duvenbeck, cu 89,71, Routier, cu 77,13, Filip, cu 66,07, Lagermax, cu 58,40, și Hoedlmayr-Lazăr, cu 54,93 de milioane de euro. Alte două firme, Arcese și Luscan, au peste 40 de milioane de euro, alte 10, peste 30 de milioane de euro, alte șase, peste 20 de milioane de euro, și restul de patru, peste 12 milioane de euro.

Cele mai mari active dintre firmele de transport din Top 30 după profit le are, ca și în 2022, Internațional Alexander (102,11 milioane de euro), urmată de Internațional Lazăr Company (61,54), Total NSA (50,43), Dolo (48,87), de patru firme cu peste 30 de milioane de euro (Romstyl, Transpeco, Filip și Duvenbeck), de alte trei cu peste 20 de milioane de euro (Est Europa Expediții, Lagermax și Hoedlmayr-Lazăr), de alte 11 cu peste 10 milioane de euro și de opt cu valori mai mici.

Cea mai mare creștere de active față de 2022 dintre firmele din Top 30 după profit o are Filip (8,61 de milioane de euro), urmat de Trans Euro Express 94 (7,39), Total NSA (5,80), Titanic (5,05), Lagermax (5,03), Logistic E van Wijk și Laguna, cu peste trei milioane de euro, Maracana, Blue River, Proiect Personal Leasing, Marymantes și Duvenbeck, cu peste două milioane de euro, de alte șase firme cu diferență de peste un milion de euro, de trei cu diferență mai mică și de nouă care și-au diminuat activele, cel mai mult Euro Fleet Transport, cu 19,75 de milioane de euro, Dolo, cu 9,74, și Dianthus, cu 7,58 de milioane de euro.

Cele mai mari medii ale activelor pe cinci ani le au grupul Alexander, 89,14 milioane de euro, urmat de Dolo, cu 59,01, de ILC, cu 58,42, de Total NSA și Transpeco, peste 30 de milioane de euro, de Romstyl, Duvenbeck, Euro Fleet Transport, Lagermax și Filip, cu peste 20 de milioane de euro, de alte 12 firme cu mai mult de 10 milioane de euro și de alte opt cu mai puțin, cea mai mică medie având-o Flitexim, cu 2,84 de milioane de euro.