In primul semestru din 2018 au fost inmatriculate pentru prima data in Romania, conform statisticilor DRPCIV, 2.017 semiremorci noi si 2.765 rulate, iar 5.234 au fost reinmatriculate, fata de 1.927, 2.759, respectiv 4.522 in perioada similara a lui 2017. Iar conform calculelor noastre – care le includ in categoria semiremorci noi si pe cele ce apar in statisticile DRPCIV ca fiind rulate la prima inmatriculare in Romania, dar care au data primei inmatriculari cu cel mult sase luni inainte de data inmatricularii la noi – este vorba de 2.253 de semiremorci noi, fata de 2.108 in anul anterior.
Schmitz Cargobull a vandut 794 de semiremorci noi, in scadere importanta fata de cele 941 din primul semestru din 2017, Krone 658, fata de 587, Kögel 196, fata de 119, iar Schwarzmüller, 113, fata de 81 in primul semestru din 2017. Ii urmeaza in clasament Wielton, cu 99 de semiremorci, fata de 87 in 2017, Berger, cu 55/58, Broshuis, cu 19/8, Kässbohrer (47/7), Mega (47/50), Schrader (19/10) si Magyar, cu 18, fata de 7 in 2017. Spitzer a vandut 9, cate 8 semiremorci au vandut Fruehauf, Lamberet si Stas, cate 7 au vandut Max Trailer, Nooteboom si OMEPS, iar OKT Trailer a vandut 6. Cate 5 unitati au vandut BB Trailer, Kraker si Stokota, cate 4 Benalu, Faymonville si Zaslaw, cate 3 au vandut Cryolor, Knapen, Lag, Santi si Sommer (2 furgoane si 1 pentru transport de animale), cate 2 unitati au vandut CIMC Silvergreen, HRD, Meusburger, Montull, Nursan, Pavic, Peischl, Pezzaioli, Sara si Sheuerle, si cate o semiremorca au vandut Alim, Bodex, Emtech, Eurobody, Finkl, Grapar, Gras Juziade, Langendorf, Lider Damper, MS-Parts, Ozgul, Oysan Treyler, Platek, Recker, Rolfo, Schwingenschlogel, Sor Iberica, Talson si Technoimpianti APM.