Federația transportatorilor belgieni FEBETRA este de părere că anularea obligației de a aduce vehiculele în țara de înmatriculare după cel mult opt săptămâni va încuraja dumpingul social, deci va avea un rezultat opus celui pe care l-a urmărit Pachetul Mobilitate, de a readuce echilibrul de putere pe piața europeană a transporturilor. Președintele asociației, Philippe Degraef, amintește că decizia CJUE de a anula obligația de întoarcere acasă a camioanelor a fost luată din cauza lipsei unui studiu de impact, nu pentru că instituția este împotriva conținutului acestei prevederi. Dovadă că celelalte dispoziții contestate de șapte state membre UE din Europa Centrală și de Est rămân în vigoare.
FEBETRA continuă să susțină că nu este normal ca firmele de transport să folosească permanent camioanele în afara țării lor de înmatriculare și că, dacă legătura economică dintre vehicul și țara sa de înmatriculare este complet pierdută, nu se poate pune problema unei concurențe loiale. Întoarcerea periodică acasă a camioanelor a fost și trebuie să rămână, în opinia asociației belgiene, o parte esențială a Pachetului Mobilitate în lupta împotriva firmelor „căsuță poștală“ și a dumpingului social.
De aceea, de îndată ce noua Comisie Europeană va fi înființată, FEBETRA și federațiile de transport din Franța, Germania și țările scandinave vor face demersuri pentru a se institui din nou, prin lege, obligația de a aduce camioanele acasă.