Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cei cinci roboți românești Naratix pentru e-commerce sunt folosiți deja în 30 de țări

Naratix este un start-up românesc prezent pe piață de la începutul lui 2024, timp în care a dezvoltat cinci roboți bazați pe inteligență artificială – Nara, Dynamo, Gina, Grant și Julie – care să fie folosiți în comerț electronic și care au ajuns, în nouă luni de la lansare, în 30 de țări de pe patru continente. Aceștia au fost dezvoltați de Cristi Orășanu, Marius Drenea, Cristian Avram, Vladin Grebenița, Alina Orășanu și Stelian Mustea pentru a rezolva provocările complexe din comerțul electronic, de la optimizarea catalogului de produse și reducerea ratei de retur până la creșterea mediei comenzilor online cu până la 30%. Prin utilizarea unor tehnologii de vârf, roboții automatizează procesele manuale, deci îmbunătățesc eficiența operațională.

Până acum au fost procesate peste jumătate de milion de produse, prin integrarea extinsă cu principalele platforme de e-commerce, precum VTEX, WooCommerce, Shopify, sau Shopware. Naratix are parteneriate strategice atât pe plan local, cât și în SUA, Franța, Germania, Olanda, Polonia, Bulgaria, Emiratele Arabe Unite sau regiuni precum Hong Kong.

Start-up-ul este și partener al TBI Bank, Banca Transilvania, ContentSpeed, Gomag, GPeC, The Marketer și Ecommerce 24/7 pentru a rezolva problemele de catalog ale românilor.

Alături de aceștia, Naratix și-a propus să creeze în România cel mai bogat set de date pentru magazinele locale și împreună să schimbe paradigma e-commerce-ului autohton.

Toate aceste colaborări au accelerat adoptarea soluțiilor AI oferite și au demonstrat valoarea adăugată pe care o aduc roboții Naratix. Soluțiile oferite de start-up sprijină ecosistemul local de comerț electronic să se dezvolte sustenabil și le oferă șanse reale de scalabilitate companiilor din domeniu.

Cristi Orășanu, co-fondator Naratix, se declară plăcut surprins de aceste rezultate și de impactul pe care soluția Dynamo îl generează atât pentru clienții enterprise, cât și pentru magazinele de dimensiuni medii, și explică faptul că, „odată ce reușim să soluționăm provocările legate de datele fundamentale (atribute, filtre, imagini, prețuri monitorizate și descrieri), observăm îmbunătățiri semnificative la nivelul tuturor sistemelor magazinului. Motorul de căutare livrează rezultate mai relevante, recomandările de produse devin semnificativ mai precise, ratele de conversie cresc, iar o gamă largă de indicatori de performanță (KPI) este influențată pozitiv.”

Pe măsură ce Naratix își consolidează prezența pe piețele internaționale, își propune să continue dezvoltarea de soluții AI scalabile și să extindă baza de parteneri.

Articole similare

Ad