Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FM Logistic dezvolta parteneriatul cu Carrefour in Romania

Incepand din octombrie 2017,  FM Logistic a semnat un nou contract cu Carrefour in Romania – divizia fresh (produse proaspete/ refrigerate, fructe si legume), pe o perioada de doi ani pentru logistica produselor necesitand temperatura controlata – fructe, legume, produse alimentare, in cadrul depozitului Carrefour din Chiajna – Ilfov. Conform acestui parteneriat, pe o suprafata operata de 15.000 m2, FM Logistic va realiza operatiuni logistice, depozitare si cross-docking, la temperatura controlata pentru fructe & legume (+6/+8 °C) si produse alimentare (+2/+4°C) precum receptia produselor, manipularea, pregatirea comenzilor pentru livrare la magazinele Carrefour din Romania si gestionarea informatica a fluxurilor de produse.
 

Datorita parteneriatului de cativa ani la nivel international dintre FM Logistic si Carrefour, in tari precum Franta, Polonia, China si Brazilia, FM Logistic isi consolideaza parteneriatul si in Romania in domeniul operatiunilor logistice cu temperatura controlata.  „Ne bucura ca am gasit in FM Logistic Romania un partener pe termen lung, cu care impartasim aceeasi filosofie a performantei si care contribuie la construirea modelului de business omni-canal al Carrefour. Colaborarea de lunga durata pe care o avem cu FM Logistic consta in incredintarea unui segment strategic al operatiunilor noastre logistice si avem convingerea ca viziunea si implicarea echipei FM Logistic in oferirea unor servicii de inalta calitate vor confirma si in Romania aceeasi buna colaborare care exista in mod traditional, la nivel de Grup, intre companiile noastre. Angajamentul, managementul proactiv si expertiza solida in domeniul logistic sunt argumente pentru continuarea acestui parteneriat, dar si ingrediente care consolideaza pozitia Carrefour ca lider in tranzitia alimentara oferind tuturor consumatorilor produse proaspete si gustoase, la preturi mici, in toate magazinele Grupului Carrefour in Romania, cat si din mediul online”, a declarat Bogdan Grigorescu, Director Logistica Carefour Romania. 
Prin excelenta operationala datorata activitatii celor 150 de angajati dedicati Carrefour, anual sunt pregatite peste 15 milioane de baxuri si livrate catre 261 magazine Carrefour, ajungand astfel pe masa consumatorului final.
Operatiunile se realizeaza in trei schimburi/ zi, 6 zile/ saptamana, conform celor mai ridicate standarde de calitate & securitate, respectand sistemul HACCP – un sistem de management al sigurantei produselor alimentare bazat pe evaluarea si prevenirea riscurilor contaminarii.
Piata de retail, in particular sectorul produselor fresh, reprezinta o directie de dezvoltare strategica pentru FM Logistic iar inovatia si imbunatatirea continua se afla in centrul operatiunilor FM Logistic, cele mai recente proiecte implementate in acest sens in Romania fiind sistemele de „voice picking” si „free hands portable”, pregatirea comenzilor prin cantarire, solutiile departamentului HR pentru managentului varfurilor de activitate, contribuind astfel la cresterea productivitatii operationale, optimizarea costurilor logistice, cresterea flexibilitatii si imbunatatirea calitatii serviciilor oferite. „Odata  cu inceperea colaborarii mele aici, am gasit un mediu de lucru profesionist, o echipa bine pregatita si nu in ultimul rand, am gasit suportul necesar pentru a putea dezvolta colaborarea noastra cu Carrefour. Incet, dar sigur, am reusit sa castigam increderea clientului prin seriozitatea de care toata echipa a dat dovada. De asemenea, fiind un depozit fresh, activitatea mea este una intensa si cu multe provocari, tocmai prin prisma produselor manipulate, care nu suporta perioade de depozitare mai mari de o zi.”, a declarat Catalin Gheorghe – Customer Manager, responsabil cu toate operatiunile logistice pentru clientul Carrefour, divizia fresh.
Pe parcursul a 50 de ani, Grupul independent si afacere de familie, FM Logistic a devenit unul dintre cei mai importanti jucatori logistici internationali care ofera solutii logistice pentru optimizarea operatiunilor din cadrul lantului global de aprovizionare, de la depozitare si distributie pana la co-packing si Supply Chain Management.

Articole similare

Ad