Platforma multi-categorie, Glovo își extinde serviciile oferite prin Glovo Brands Ads, o soluție proprie de retail media. Aceasta oferă instrumente pentru promovare atât online, cât și offline, cu scopul de a crește vânzările în aplicație, de a fideliza utilizatorii și de a extinde audiența.
Pe lângă opțiunile existente, Glovo introduce posibilități avansate de segmentare a audienței și noi opțiuni de afișare a bannerelor în aplicație, sprijinind astfel obiectivele de business ale celor peste 50 de branduri din industria de FMCG și ale companiilor de servicii. Conform companiei, printre cele mai solicitate servicii au fost bannerele Branded și Shoppable pentru awareness și InStore Boosted search și CartUpsell pentru conversie.
De asemenea, printre cele mai accesate servicii de promovare din acest an s-au numărat căutările sponsorizate, bannerele post-order, ideale pentru campaniile de awareness și care înregistrează un CTR peste media pieței, Glovo Connect – soluția dezvoltată de Glovo prin care se pot ținti audiențe custom-made, bannerele afișate în categoria de Qcommerce, instrumentul cu cea mai mare vizibilitate în această categorie, dar și serviciile de sampling. Brandurile din țară care au apelat cel mai des la aceste opțiuni activează în FMCG.
„Credem cu tărie – și ne confirmă și rezultatele obținute până acum, că Glovo Ads reușește să ajute brandurile în demersurile de a-și crește notorietatea, prezența în e-commerce și, implicit, business-ul, oferindu-le expunere într-un marketplace care are o bază de utilizatori foarte activi, tineri, cu putere de cumpărare peste medie.”,
a declarat Ivan Laketa, Head of Brand Ads Romania & Moldova Glovo.
La cel mai recent eveniment organizat pentru noua ediție Brands & Media Day, dedicat brandurilor și agențiilor de media partenere, reprezentanții Glovo au prezentat noi oportunități de promovare în platformă și o serie de noutăți pentru advertiseri, printre care se numără:
– More data: raportare îmbunătățită în sistem self-service și instrumente de măsurare conforme cu standardele industriei
– Noi plasări de bannere cu vizibilitate sporită
La evenimentul Brands & Media Day, organizat la sediul Glovo din București, au participat peste 35 de reprezentanți ai unor branduri importante din România, agenții de media și parteneri. Aceștia au prezentat studii de caz ale campaniilor de succes derulate în colaborare cu Glovo.
„Un eveniment nu se termină decât atunci când toți oamenii se opresc din a vorbi despre el, iar noi încă vorbim despre Glovo Brands & Media Day. Ne-am bucurat să participăm, să discutăm despre colaborarea cu Glovo pentru ING Back to School și așteptăm cu nerăbdare și alte colaborări în stilul inovativ al Glovo.”,
a precizat Daria Adriana Mateescu, Account Manager dentsu România.
Echipa dedicată serviciilor de Brand Ads a furnizat atât date specifice la nivel global, cât și pentru piața locală, a prezentat obiectivele și planurile companiei pentru viitor, precum și noile instrumente tehnologice de promovare disponibile pentru branduri.
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționare...
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).