Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Studiu asupra impactului economic total: VTEX a înregistrat economii de 5,8 milioane USD pentru companiile enterprise

  • Foto: VTEX

Conform studiului Total Economic Impactᵀᴹ (TEI), efectuat de Forrester Consulting în numele VTEX, companiile care au migrat la platforma VTEX au beneficiat de mai multe avantaje. Mai mult, VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, a generat, în septembrie 2023, economii de 5,8 milioane USD pentru comercianții care au migrat pe platforma companiei. De asemenea, firmele au obținut un ROI de 133% pe o perioadă de trei ani.

Într-un mediu economic dificil, cu o creștere a ratelor dobânzilor și costuri mai mari de împrumut, printre multe altele, companiile au menționat în studiul VTEX următoarele beneficii pe parcursul a trei ani:

  • economii de costuri cu platformele de comerț digital învechite: aproximativ 5,8 milioane USD;
  • un randament al investiției de 133%;
  • eficiența operațiunilor de suport și dezvoltare: economii de la 20% în primul an până la 50% în anul trei;
  • creșterea comerțului digital a generat un venit suplimentar de peste 17,1 milioane de dolari;
  • eficiența operațiunilor de marketing: economii de la 20% în primul an până la 50% în anul trei.

De asemenea, studiul a analizat în detaliu provocările cu care se confruntă retailerii și afacerile de tip direct-to-consumer (D2C) în momentul actual, ceea ce a evidențiat necesitatea de a ține pasul cu așteptările clienților în continuă evoluție. În același timp, majoritatea companiilor se bazează pe soluții încropite și învechite, care necesită o întreținere costisitoare, lipsa resurselor interne dificile de găsit, nereușind să ofere inovație rapidă și în timp real.

„Beneficiile VTEX constau în capacitatea de a alege ceea ce dorim și ceea ce nu dorim. Acest lucru ne oferă mai mult timp, ne oferă opțiuni și ne permite să construim cel mai bun model economic. Astfel, nu trebuie să ne facem griji cu privire la capacitatea de a dezvolta business-ul. Acest lucru ne permite să ne concentrăm asupra lucrurilor care fac diferența pentru afacerea noastră.”,

a declarat Directorul Digital al unui retailer de produse alimentare intervievat de Forrester Consulting pentru acest studiu.

În prezent, principala preocupare a retailerilor și producătorilor este rentabilitatea, subliniind că ar fi important o abordare pragmatică și realistă a comerțului digital, axată pe evaluarea celor mai bune strategii pentru reducerea costurilor și creșterea veniturilor.

Adoptarea unei abordări tehnologice moderne, ușor de întreținut și eficiente, cum este platforma VTEX, le-a permis afacerilor să creeze experiențe personalizate pentru clienți și să promoveze creșterea și succesul în mod sustenabil pe termen lung.

„Acest studiu este mai mult decât o simplă statistică, oferind un cadru clar pentru a-i ajuta pe clienții noștri să-și evalueze operațiunile actuale și să aibă o imagine clară asupra viitorului. În contextul actual, nu există niciun motiv pentru care comercianții ar aloca o parte semnificativă din GMV-ul lor pentru întreținerea platformelor învechite și neperformante, când pot, de fapt, redirecționa aceste resurse către inițiative care să stimuleze vânzările și eficiența operațională. Platforma de comerț digital VTEX oferă o soluție, care permite afacerilor să aibă o abordare pragmatică în ceea ce privește investițiile lor în domeniul IT prin combinarea unor funcționalități native extinse cu soluții terțe de ultimă generație. Acest lucru înseamnă un ROI mai mare și o creștere a profitabiliății.”,

a subliniat Santiago Naranjo, Chief Revenue Officer (CRO) la VTEX.

Studiul Forrester a intervievat patru retaileri enterprise pentru a obține date concrete cu privire la costuri, beneficii și riscuri, pe baza cărora s-a creat o analiză detaliată, confirmând avantajele migrării la platforma VTEX.

„Înainte de a migra pe platforma VTEX, cei intervievați au recunoscut că în cadrul companiilor lor exista nevoia de a transforma strategia de comerț digital, dar acest lucru era întârziat de platformele legacy. Lipsa de resurse interne și presiunile legate de costuri au determinat aceste companii să caute o soluție completă, care să poată oferi agilitate și adaptabilitate la un preț avantajos.”, potrivit descrierii în studiul TEI.

Articole similare

Ad