Clientii DKV au acum posibilitatea de a-si procesa automat factura electronica DKV in sistemul contabil. Pentru a face acest lucru, se adauga o inregistrare de date de tip XML in factura in format PDF. In plus, mai spune compania, nu se modifica nimic la factura originala, in format PDF.
Prin transferul automat al datelor facturii se evita erorile, iar prin procesarea accelerata se economiseste timp. Asa-numita factura ZUGFeRD (Central User Guide of the Forum elektronische Rechnung Deutschland) consta intr-o reprezentare vizuala a facturii (in format PDF) si in informatiile din factura sub forma unui set de date structurate si evaluabile automat (un fisier XML).
„Deja multi furnizori de software de contabilitate si de ERP (Enterprise Resource Planning) asigura compatibilitate cu ZUGFeRD astfel incat multi dintre clientii nostri pot trece imediat la prelucrarea automata a datelor facturilor”, a afirmat Dr. Werner Grünewald, DKV Euro Service Managing Director, responsabil de Finante. „Conversia facturii la noul format este automata si clientul nu trebuie sa-si faca griji. Clientii care inca nu utilizeaza noul format, pot continua sa utilizeze facturile trimise in mod obisnuit.“
Pentru mai multe informatii despre noua factura de date si furnizorii compatibili de software, accesati www.ferd-net.de.