Producătorul de anvelope premium Hankook a lansat în Europa noua marcă secundară Optimo, ca parte a unei acțiuni strategice de extindere a cotei de piață și de diversificare a portofoliului său de produse.
Optimo axat pe anvelope pentru autoturisme, răspunde cerințelor în creștere dintr-un segment de piață esențial.
Numele Optimo provine de la una dintre cele mai de succes anvelope all-season ale Hankook și simbolizează fiabilitatea și versatilitatea. Marca reflectă capacitatea de a răspunde cererii ridicate printr-un portofoliu optimizat, conceput pentru toate sezoanele și diversele cerințe ale clienților.
„În ultimii ani, Hankook a înregistrat pe piața din Europa o creștere enormă”, a precizat Jongho Park, COO al Hankook Tire Europe. „Cu introducerea Optimo, ne orientăm într-o direcție care permite continuarea acestei povești de succes și în viitor.”
Susținerea creșterii și ca volum, și ca valoare
Adăugarea brandului Optimo în portofoliul Hankook sprijină creșterea companiei, oferind o opțiune fiabilă și de încredere consumatorilor și consolidând cota de piață în contextul unei competiții intense. De asemenea, Optimo deschide oportunități în teritorii și canale cu potențial neexploatate, oferind o gamă bine definită de anvelope de vară, all-season și de iarnă, cu accent pe performanță și fiabilitate.
Susținere și expansiune pe piață
Hankook va susține brandul Optimo cu instrumente de suport pentru vânzări, disponibile online și offline, pentru a crește notorietatea și loialitatea clienților.
Marca va beneficia de susținerea Hankook prin adăugarea „Optimo, a Brand by Hankook Tire”, asigurând clienților încredere și reputație solidă.
Adăugarea mențiunii „Optimo, a Brand by Hankook Tire” va fi promovată intens în materialele de marketing, consolidând credibilitatea și fiabilitatea brandului. Extinderea Optimo pe piețe din afara Europei este planificată pentru al doilea trimestru al lui 2025.
Hankook a lansat anterior brandul Laufenn în 2015, care s-a stabilit cu succes în Europa, oferind o gamă completă de produse pentru autoturisme, SUV-uri, autoutilitare, autobuze și camioane. Ca lider în industria anvelopelor, Hankook este furnizor de echipamente originale pentru producători auto premium, precum Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche și Volkswagen.