AsstrA a finalizat un proiect international de transport de marfa supradimensionat, o instalatie de separare a aerului de 84 de tone din Ornago, Italia, catre Volgograd, Rusia, o distanta de 4.000 de km, pentru Messers Praxair, un client cheie, unul dintre cei mai mari producatori si furnizori de gaze industriale in lume.
Pregatirea pentru transport a durat doua luni, iar specialistii AsstrA au ales sa execute o serie de transbordari in Italia, Rostov-on-Don si Volgograd. In timpul proiectului s-au implicat 6 furnizori diferiti, s-au efectuat trei transbordari de macarale, s-a organizat o lansare a barjei si s-a facut o rearanjare a incarcaturii inainte de a intra in fabrica destinatarului. Perioada de transport a durat 50 de zile.
„Acest proiect a fost destul de complicat pentru a fi executat in principal din cauza infrastructurii limitate sau insuficienta de-a lungul rutei pentru marfurile supradimensionate. Ca rezultat, a fost necesar sa facem o varietate de aranjamente speciale cu diferite autoritati si organizatii guvernamentale, inclusiv cu organizatii private. Aceste aranjamente au implicat reparatii, extinderea si consolidarea drumurilor, dezmembrarea cablurilor electrice, consolidarea speciala a trecerilor feroviare, schimbarea infrastructurii, construirea de instalatii de acostare si construirea de drumuri de acces in Volgograd. Totul intr-un interval de timp limitat“, a declarat Egor Lokhovinin, AsstrA Specialist Divizia Heavy Lift.
„Realizarea acestor masuri a crescut semnificativ riscul de intarziere a productiei de echipamente costisitoare.Transbordarea cu succes a marfurilor in portul Rostov-on-Don a fost deosebit de critica, acolo fiind necesara organizarea descarcarii marfii de pe o nava maritima, utilizand o macara suplimentara, organizand in acelasi timp operatiunile vamale de import si incarcand marfa pe pontonul fluviului – totul intr-o singura zi“, a mai completat Egor Lokhovinin.