
În paralel cu prezentarea ofertei versatile de camioane cu propulsie electrică şi mai multe configuraţii de baterii electrice, MAN Truck & Bus a crescut şi atractivitatea ofertei de camioane diesel prin implementarea unei noi linii cinematice. Noua generaţie de camioane diesel, care va purta numele MAN Power Lion, aduce o reducere suplimentară a consumului de combustibil de până la 4% faţă de generaţia actuală, şi ea foarte performantă din acest punct de vedere.
MAN Power Lion va fi echipat cu noua cutie de viteze MAN TipMatic 14, care oferă mai multă eficienţă în condiţiile păstrării performanţelor dinamice ale camionului. Acesta beneficiază şi de o nouă generaţie de frâne, îmbunătăţiri fiind aduse şi la nivelul aerodinamicii cabinei, cu deflectoare laterale şasiu şi sub motor pentru a închide cât mai mult orice spaţii libere şi a împiedica astfel orice turbulenţe ale aerului care cresc rezistenţa la înaintare.
Reducerea şi mai mult a turaţiei de la care se atinge cuplul motor maxim face ca autovehiculul să poată rula aproape la fel de silenţios ca şi camionul electric, atunci când se deplasează la viteză de croazieră de 70-80 km/h. Schimbarea treptelor de viteză se face lin şi fără pierdere de cuplu, iar sistemele de asistenţă lucrează mult mai bine, inclusiv MAN CruiseAssist, sistemul care menţine camionul pe banda de mers, corectând direcţia atunci când, involuntar, şoferul mişcă volanul inutil astfel încât taie linia de demarcaţie a benzilor de rulare.
Camionul Model Year 2025 are o serie de modificări ale designului interior, cum ar fi: un bord complet digital cu grafică şi funcţii noi, culori noi pentru materialele folosite la interior şi izolaţie fonică îmbunătăţită.
Cu noua soluţie diesel dezvoltată în cadrul Grupului Traton, MAN Truck & Bus este într-o situaţie foarte bună pentru tranziţia către camioanele pe baterii electrice sau hidrogen, având capacitatea de a-şi reduce corespunzător consumul, emisiile şi cifrele înregistrate în VECTO. În plus, clienţii beneficiază de un camion care se poate înscrie într-o clasă mai bună de emisii de CO2, astfel încât proprietarii lor să poată să-şi reducă costurile de operare plătind o taxă mai mică de drum în Germania și celelalte țări care au introdus taxare pe CO2.
Generația nouă de camioane diesel MY 2025 va putea fi livrată utilizatorilor începând cu trimestrul al 2-lea din 2025.