Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Unde se poate parca în Ungaria pe M1 din mai, când încep lucrările de construcție

Federația operatorilor maghiari de transport MKFE a publicat o sinteză, primită de poliția din această țară, privind zonele de odihnă pentru camioane de pe tronsoanele din județe Fejér și Komárom-Esztergom ale autostrăzii M1 și utilizarea capacității parcărilor. Documentul are scopul de a le permite șoferilor de camion să aleagă optim locația pentru perioadele de odihnă, în condițiile în care pe M1 au loc, între mai 2025 și august 2029, lucrări de lărgire și extindere la 2×3 benzi, care vor avea impact asupra participanților la trafic și a locuitorilor.

Poliția arată că deja există probleme de parcare de-a lungul drumului, deci șoferii de camioane nu își pot programa întotdeauna perioadele de odihnă într-o locație adecvată, deoarece parcările de pe autostradă nu au suficientă capacitate. Or, vehiculele care staționează haotic prezintă risc indirect de accidente și atrag sancțiuni din partea polițiștilor.

Tronsonul autostrăzii M1 care are legătură cu județul Fejér este cel care se extinde până la lanțul 29+670 » 50+660 kilometri, unde există două intersecții (39) Bicske și (48) Szárliget, care se unesc cu drumul principal 1, și unde există o parcare modernă, Óbarok, de unde se poate ieși pe drumul 8101 și pe liniile paralele.

Parcările din județul Fejér sunt:

  • Óbarok: terminalul Autohof Kaminon are o capacitate de 100 de camioane, dar poate ajunge la aproximativ 120. Primele două ore sunt gratuite, apoi trebuie plătiți 14 euro pentru 24 de ore. Gradul de ocupare este de aproximativ 40%.
  • Pe drumul principal P 1 33+775 (lângă Centrul Logistic Spar) Steiner Autohof Kft. Primele două ore sunt gratuite, după care trebuie plătiți 10 euro pentru 24 de ore. Capacitatea este de 100 de camioane, dar se poate ajunge la 120. Gradul de ocupare este de aproximativ 70%.
  • Alte locuri de parcare sunt disponibile doar în zonele de odihnă de pe drumul principal 1, care se găsesc la 27+300 km, 29+912 și 37+600 km. Iar parcările Bicske Tesco și Lidl sunt și ele potrivite pentru a găzdui un număr mai mare de vehicule, dar sunt drumuri private deschise traficului public.

În ceea ce privește tronsonul județului Komárom-Esztergom al autostrăzii M1, acesta este situat între 50+649 » 100+290 kilometri și include cinci intersecții și 12 locuri de parcare.

Pe partea dreaptă există:

  • 57 km: Turul poate găzdui 28 de autobuze / 7 camioane și are un grad de ocupare de aproximativ 80%.
  • 65 km: Hermitage are un grad de utilizare de aproximativ 100%.
  • 72 km: Grébics are un grad de utilizare de aproximativ 100%.
  • 83 km: Igmánd are un grad de utilizare de aproximativ 100%.
  • 94 km: Concó are un grad de ocupare de aproximativ 90%.

Pe partea stângă:

  • 57 km: Turul poate găzdui 24 de autobuze / 7 camioane și are grad de folosire de aproximativ 80%.
  • 65 km: Hermitage poate găzdui 37 de autobuze / 7 camioane și are un grad de utilizare de aproximativ 100%.
  • 72 km: Grébics are un grad de utilizare de aproximativ 100%.
  • 83 km: Igmánd are un grad de utilizare de aproximativ 100%.
  • 94 km: Concó poate găzdui 20 camioane / 2 autobuze și are un grad de utilizare de aproximativ 100%.

Alte zone alternative de odihnă în vecinătatea autostrăzii sunt:

  • pe drumul principal P 13 2+800 km, lângă benzinăria Orlen: loc de parcare neîmprejmuit, cu pietriș, cu capacitate de 50 de camioane / 50 de autobuze. Dificultatea aici este că este situat după poarta de taxare, deci poate fi accesat doar pe o secțiune de drum cu taxă. Gradul de ocupare este de aproximativ 30%.
  • din direcția intersecției Tata spre Tata Truck Parking Tata: capacitate de aproximativ 200 de camioane și grad de ocupare de aproximativ 50%.
  • la intersecția Tata până la șoseaua de centură dintre Környei utca și Kocsi utca: 50 de camioane și grad de ocupare de aproximativ 50%.
  • din direcția intersecției Tata spre Tatabánya: Üveggyári út / Parc industrial. Aici gradul de ocupare este de aproximativ 50%.
  • de la intersecțiile Bábolna, Ács pe secțiunile de acces ale podului de joncțiune de pe drumul 8151. Rata de ocupare este de aproximativ 90%.

Sanmina SCI Kft. din Tatabánya, Dr. Kóta József utca 2. Gradul de ocupare este de aproximativ 50%.

Sursă foto: MKFE

Articole similare

Ad