Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault Estafette E-Tech, campion în operațiunile urbane

Modelul Estafette E-Tech este un vehicul cu design modern și inovator, proiectat de la început pentru a reflecta specificațiile și experiența șoferului în operațiunile urbane.

Numele său este un tribut adus camionetei Renault care a revoluționat segmentul de piață în 1959, adoptând un aspect cu tracțiune față într-o perioadă în care autoturismele de marcă erau încă cu tracțiune spate. În perioada 1959 și 1980 au fost construite peste jumătate de milion de autoutilitare Renault Estafette.

Noul vehicul are o înălțime de 2,60 m, ceea ce permite unui șofer operator de 1,90 m să stea în picioare în interior. Cu toate că înălțimea sa îl diferențiază de Trafic, Estafette împărtășește aceleași atuuri. Disponibil într-o lungime de 5,27 m, modelul are o capacitate de încărcare de 9,2 m3.

De asemenea, design său este același cu cel pentru Trafic, dar adaptat proporțiilor specifice ale modelului. Are o caroserie cu o singură cutie, parbriz similar vizierei și bandă frontală care ilustrează identitatea mărcii. Semnătura luminoasă din spate este asemănătoare cu cea văzută pe Trafic.

Protecția inferioară a caroseriei cu finisajul său negru subliniază rezistența robustă a caroseriei și capacitatea sa de a face față utilizării intensive în medii urbane. Caracteristica sa este reflectată vizual de șinele laterale ale plafonului, fiind de culoare neagră pentru a face vehiculul să pară mai puțin înalt.

Estafette este livrat cu portiere laterale glisante și un rulou spate proiectat pentru a optimiza munca șoferilor operatori.

Suspendate de o șină exterioară, portierele se deschid și se închid dintr-o singură mișcare, fără a fi nevoie să se tragă mai întâi de ele, așa cum se întâmplă de obicei în cazul camionetelor. Mânerele exterioare sunt proiectate pentru a fi deschise chiar și cu cotul, astfel încât șoferii să-și poată mențină prinderea asupra mărfurilor.

Spatele are un rulou în loc de portiere cu balamale, ceea ce ar împiedica contactul complet cu rampa de încărcare și ar necesita mai mult spațiu de parcare pentru operațiuni. Ruloul se deschide cu o mișcare a încheieturii mâinii, iar lamelele alunecă de-a lungul plafonului, față de formarea unei role compacte, ceea ce menține înălțimea maximă a încărcăturii.

Tabloul de bord în formă de tub se întinde pe lățimea cabinei și este același ca pe Trafic și Goelette.

Scaunul șoferului, amplasat pe un podium oferă o vedere mai panoramică asupra exteriorului și permite deplasarea ușoară de la volan la zona de încărcare. La activarea unei opriri de livrare prin apăsarea unui buton, ușa interioară se deschide automat, în timp ce luminile exterioare de avarie se aprind.

Articole similare

Ad