Poșta Română a mai făcut un pas important în procesul de modernizare prin alocarea a 2,5 milioane de lei pentru achiziționarea unei noi game de uniforme funcționale și personalizate pentru angajații săi. Prin această investiție compania a economisit aproape 8 milioane de lei, datorită unei colaborări cu o unitate protejată autorizată.
În prezent, Poșta Română a achiziționat o nouă serie de produse cu o valoare totală de aproximativ 1,8 milioane de lei, constând în veste, eșarfe, pantaloni cu pieptar, jachete personalizate. În plus, au fost comandate tricouri polo personalizate și cămăși cu mânecă lungă, în valoare de 700.000 de lei, valoarea totală a noilor achiziții vestimentare ajungând la 2,5 milioane de lei.
Investiția vine în completarea primei achiziții realizate în 2023, când a alocat 5 milioane de lei pentru dotarea angajaților cu uniforme complete și de calitate, reprezentând prima achiziție de amploare din ultimii 15 ani. Peste 39.000 de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte au fost livrate la acea dată, inclusiv geci, pantaloni, cămăși, tricouri, hanorace și bocanci.
„Investiția în uniformele angajaților noștri este un semn de respect și profesionalism. Vrem ca poștașii din întreaga țară să beneficieze de echipamente adecvate, funcționale și adaptate vremurilor actuale. Suntem într-un amplu proces de modernizare, iar imaginea companiei trebuie să reflecte această transformare inclusiv prin felul în care arătăm în fața clienților.”, a declarat Valentin Ștefan, Directorul General al Poștei Române.
În același timp, investiția în echipamente pentru angajații poștali a dus la economii semnificative pentru Poșta Română. Întrucât contractul a fost încheiat cu un agent economic autorizat ca unitate protejată, întregul cost al achiziționării uniformelor de către Poșta Română va fi dedus din fondul de handicap pe care compania îl datorează și îl achită lunar către bugetul de stat. În total, au fost economisite aproape 8 milioane de lei.
Compania Națională va continua transformarea într-un operator agil, modern, eficient și apropiat de comunitățile din România. Fie că este vorba despre digitalizare, logistică sau uniformele angajaților, fiecare investiție a companiei transmite un semnal clar că serviciile publice pot fi moderne, profesioniste și competitive.











