Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Artesana premiată pentru inovație și autenticitate la Global Brand Awards 2025

Brandul românesc Artesana a fost desemnat cu titlul de „Artisan Dairy Innovator of the Year” la gala internațională Global Brand Awards 2025, organizată de Global Brands Magazine, cu sediul în Marea Britanie. Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc pe 13 iunie la The Grand Hyatt Dubai și a reunit lideri globali ai industriei.

Premiul recunoaște inovația constantă și autenticitatea Artesana în producția de lactate artizanale într-un mediu dominat de procesarea intensivă și produse standardizate. Brandul se remarcă prin rețete simple, nealterate, procesare minimă și ambalaje din sticlă, care păstrează gustul natural al laptelui românesc.

„Ne simțim onorați să primim această distincție care confirmă că valorile noastre: autenticitatea, respectul pentru natură și responsabilitatea față de oameni sunt recunoscute și apreciate la nivel internațional. Este o validare că poți construi un brand puternic și sincer, chiar și pornind dintr-un orășel ca Tecuci. Am făcut totul pentru copiii noștri și pentru toți cei care caută gustul adevărat al laptelui.”, a declarat Alina Donici, fondatoarea Artesana.

Fondată de Alina și Daniel Donici, Artesana este o afacere de familie care a crescut cu grijă, implicare și adevărate sacrificii. În prezent, compania deține două fabrici moderne în Tecuci, având produse în peste 2.500 de magazine din România și mai multe magazine internaționale din nouă țări europene.

În cadrul ediției din 2025, Global Brand Awards a selectat Artesana din cei peste 18.000 de companii care au fost analizate. Evaluarea se bazează pe o cercetare independentă care analizează performanța, inovația, brandingul și livrarea promisiunilor de brand.

În 2023, Artesana a câștigat Premiul Go Global în Rhode Island, SUA, pentru produsul inovator al anului, dar și Premiul Internațional pentru Tranziție Alimentară (IFTA), acordat de Carrefour Franța pentru contribuția la o alimentație mai sănătoasă. De asemenea, a fost desemnată Marca nr. 1 în preferințele părinților din țară, potrivit studiului realizat de D&D Research pentru Forbes Kids România.

La nivel local, aprecierea publicului și a profesioniștilor din industrie s-a concretizat prin obținerea Premiului Gustul Ales 2024 pentru categoria produse lactate acidofile (smântână 35% grăsime), precum și a Marelui Premiu Gustul Ales 2023 pentru brânza cremă din lapte de capră. În mai 2025, compania a primit titlurile de Brand of the Year in Retail & FMCG și Best Local FMCG Supplier la Progresiv Awards 2025.

Articole similare

Ad