Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Global Vision face prima investiție în retail la Oradea, ancorată de ATAC Hiper Discount într-un proiect comercial de peste 10 milioane de euro

Compania Global Vision a anunțat prima sa investiție în retail, marcând un nou capitol în expansiunea strategică a companiei. Noul proiect comercial, situat în Oradea, reprezintă o piatră de hotar în strategia Global Vision de a construi un portofoliu imobiliar flexibil și de înaltă performanță în principalele clase de active, ca parte a portofoliului actual de investiții care depășește 150 de milioane de euro.

Dezvoltarea, amplasată pe un teren de peste 25.500 de metri pătrați, va găzdui ATAC Hiper Discount, un magazin de reduceri operat de Auchan, care va avea un spațiu de 7.500 mp în baza unui contract de închiriere pe termen lung. Proiectul va include, de asemenea, o galerie comercială de peste 1.500 de metri pătrați, creând o destinație modernă de retail pentru branduri naționale și internaționale. Investiția totală depășește 10 milioane de euro. Parcul de retail va funcționa sub numele de Oradea Retail Plaza, conceput să devină un nou reper comercial și social în regiune.

Situat în partea de sud a orașului Oradea, cu acces direct la șoseaua de centură a acestuia, parcul de retail beneficiază de o locație strategică, conectivitate excelentă și fundamente de piață puternice, ceea ce îl face o componentă cheie în portofoliul diversificat de investiții al Global Vision.

Această tranzacție reprezintă intrarea oficială a Global Vision pe piața de retail, bazându-se pe succesul său în sectoarele industrial, de birouri și rezidențial. De asemenea, reflectă creșterea continuă a fondului de investiții imobiliare al Global Vision, care se concentrează pe dezvoltarea unei platforme diversificate, orientate spre viitor, în România și în întreaga regiune a Europei Centrale și de Est.

„Intrăm în sectorul de retail prin aplicarea aceleiași filosofii fundamentale care ne-a ghidat activitatea în sectoarele industrial, de birouri și rezidențial: o viziune pe termen lung, locații strategice, parteneriate solide și dezvoltare integrată care oferă valoare reală părților interesate.”, a declarat Sorin Preda, CEO & Fondator, Global Vision.

„Performanța magazinelor ATAC Hiper Discount deschise anul trecut au avut o evoluție satisfăcătoare. Dezvoltarea rețelei Auchan va continua cu acest format și ne propunem să fim mai aproape de consumatori în cât mai multe zone ale țării, ca parte a angajamentului nostru de a proteja puterea de cumpărare a românilor. Suntem încântați de parteneriatul nostru cu Auchan și de faptul că putem oferi locuitorilor din Oradea un model de hipermarket de succes, cu o gamă largă de produse alimentare și non-alimentare la cele mai mici prețuri.”, a adăugat Ionuț Ardeleanu, CEO Auchan România.

Pe măsură ce Global Vision continuă să mobilizeze capital prin intermediul fondului său de investiții, accentul rămâne pe dezvoltările scalabile și integrate, acordând prioritate designului durabil, eficienței operaționale și valorii pe termen lung a comunității.

  • Sursa foto: GlobalVision

Articole similare

Ad