Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

YMG Logistics, reprezentantul Old School din Ilfov, a fost din nou în centrul atenţiei

Ionuţ Niţu, administratorul YMG Logistics din Ilfov, este unul dintre „veteranii” TTA, fiind responsabil cu „buna dispoziţie”: standul său a atras atenţia copiilor datorită distribuirii de baloane, cât şi a adulţilor cu muzică şi dansatoare.

„Nu am lipsit de la nicio ediţie a TTA. Avem 24 de autovehicule – dube de 3,5 t  şi camioane de 18 şi de 40 t – pe care le pregătim nu neapărat pentru astfel de evenimente, ci pentru că ne place să le pictăm şi să le modificăm. Pentru noi, echipa YMG, premiul este acordat de oamenii din orașul Alba Iulia care trec prin jurul camioanelor, le filmează şi le aplaudă. Acesta este premiul nostru!”

Toate camioanele YMG Logistics au un număr respectabil de kilometri la bord, compania având service propriu, cu atelier mobil şi mecanici implicaţi permanent pentru ca autovehiculele să fie în formă bună şi să nu apară aproape deloc timpi de imobilizare.

„Suntem foarte atenţi la întreţinerea vehiculelor şi nu le lăsăm să cadă. Nu forţăm nota atunci când au nevoie de reparaţii şi preferăm să nu facem o cursă pentru a face reparaţiile care se impun.”

Ionuţ Niţu preferă camioanele clasice, cu cât mai puţină electronică şi investeşte în astfel de vehicule vechi, cărora le oferă o nouă viaţă şi care le bucură zilele şoferilor care lucrează pe ele, decât să cumpere camioane noi. Fiecare șofer are mașina lui, nu schimbă camioanele între ei.

Anul acesta  compania a fost votată în Top 5 la „Old School” cu un camion mai „nou”, o mașină din 2008, cu aproape 1,7 milioane de kilometri la bord, după ce camionul cu care a concurat prima oară la TTA şi cu care a câştigat de două ori categoria Old School a ajuns la 2,7 milioane de kilometric la bord.

„Nu investim sume foarte mari. De exemplu, în mașina cu care am fost nominalizaţi la Best School am investit cam 12.000 de euro doar în pictură, pentru că interiorul era deja modificat.” Pictura redă constelaţiile celor două semne zodiacale ale fiicelor salede 11 şi 6 ani: Săgetător şi Taur.

YMG Logistic face cu precădere transport de mărfuri generale pe ţară şi, câteodată, pe Turcia. Cel mai nou autovehicul din flota firmei are motor Euro 5 V8 cu putere de 510 CP, care a fost modificat pentru a dezvolta o putere maximă de 620 CP. Camionul mai vechi are un motor Euro 3, cu 6 cilindri în V. De altfel, niciunul dintre camioanele YMG nu are motoare cu cilindri în linie şi, cu excepţia unui camion, toate au cutii de viteze semiautomate, cu ambreiaj.

Şi chiar dacă noul sistem de taxare a drumurilor din România îşi propune să îi determine pe toţi cei cu camioane vechi să renunţe la ele, Ionuţ Niţu spune că preferinţa lui pentru motoarele clasice nu va fi descurajată de creşterea costurilor cu taxele de drum.

„Eu sunt foarte mulțumit de aceste maşini, pentru că sunt foarte rezistente, nu au probleme cu calculatoarele, la motor sau la cutie, nu au probleme cu instalația electrică, sunt foarte fiabile şi foarte practice. Nu s-au defectat niciodată în mers, aşa că nu vreau să renunț la ele, indiferent de cât vor creşte taxele de drum. Noi lucrăm pentru un beneficiar pentru care trebuie să facem cursele noaptea şi nu aş putea risca să am probleme cu vreun senzor sau cu calculatorul unei maşini mai noi. În camioanele mele am deplină încredere, deoarece ştiu că nu se poate întâmpla nimic câtă vreme sunt servisate la timp. Am avut în probe şi un camion nou, dar nu m-a încântat. Rămân adeptul old school. Astfel de motoare nu se mai fac.”

Interviul complet poate fi vizionat pe pagina noastră de youtube.

Articole similare

Ad