Producatorul turc Karsan a prezentat la München autobuzul Atak Electric, noul membru al gamei sale de vehicule electrice. In cadrul evenimentului organizat impreuna cu BMW sub egida „Noua definitie a mobilitatii”, Atak Electric, motorizat cu tehnologia BMW i, cu un design nou, a fost testat la BMW Driving Academy din Maisach de presa, clienti si distribuitori din toata lumea.
Performantei oferite de cei cinci acumulatori fast-charge BMW i cu o capacitate totala de 220 kWh, care pot sa-i ofere modelului Atak Electric de 8 metri o autonomie de pana la 300 de kilometri cu o singura incarcare, i s-au adaugat caracteristici atractive precum un design dinamic, un interior foarte confortabil si tehnologii innovatoare.
„Suntem incantati sa lansam Atak Electric in colaborare cu BMW, un inovator in materie de tehnologii pentru autovehiculele electrice. Atak Electric este un pionier al pietei cu autonomia sa mare, tehnologiile si dimensiunile unice si cu un aspect complet nou. O marca 100% turceasca a unei companii care a dezvoltat si pornit productia de serie a doua autovehicule electrice intr-un singur an“, a declarat CEO-ul Karsan, Okan Bas, evidentiind ca Jest Electric, primul produs al colaborarii cu BMW, este deja favorit in piata, 35 de unitati fiind deja in exploatare in mai multe tari europene, inclusiv in Franta, Germania si Grecia. Karsan Jest Electric, modelele BMW i3 si i8, au fost expuse de asemenea in cadrul evenimentului.
Okan Bas subliniaza faptul ca bateriile BMW au o garantie de 4 ani si 200.000 km si ca Atak Electric este mult mai avantajos in comparatie cu concurentii sai in ceea ce priveste pretul, avand in vedere caracteristicile sale tehnologice si optiunile de confort. Pentru comenzile de pana in septembrie 2019, acesta va fi oferit la un pret de 310.000 de euro. „Din august 2019, Atak Electric va demara roadshow-uri in Franta, Germania, Romania, Italia, Portugalia si Bulgaria si va continua aceasta activitate pana la sfarsitul anului. Vom incepe productia de serie in august, iar aceasta va viza in primul rand pietele europene.“
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.