Edenred Romania, companie emitenta de carduri si tichete de beneficii pentru salariati, anunta achizitia Benefit Online, cea mai mare platforma de beneficii extrasalariale flexibile din Romania, fondata cu 6 ani in urma de antreprenorii Adrian Sarbu si Stelian Bogza.
Platforma Benefit Online ajuta companiile sa transfere alegerea beneficiilor direct catre angajati: acestia isi pot crea singuri propriul pachet de beneficii, dintr-o gama de mii de optiuni, atat din zona celor cu avantaje fiscale (tichete de masa si culturale, pensii private, asigurari/abonamente de sanatate, vacante, cadouri sau cursuri profesionale), cat si din zona reducerilor corporate (abonamente de fitness si wellness, moda si frumusete, spectacole si evenimente, restaurante si cafenele, telecom, electrocasnice si tehnologie etc.), se arata intr-un comunicat de presa.
Benefit Online are astazi mai bine de 100.000 de utilizatori activi, din peste 250 de companii client din diverse industrii, precum IT & software, productie, servicii financiare, call-center & shared services sau servicii. Aproape 3.000 de beneficii extrasalariale unice, de la peste 2.000 de furnizori, sunt incluse in platforma Benefit Online. In 2018, cele mai populare beneficii alese de angajati au fost tichetele de masa, cadourile (cardurile si tichetele cadou), decontarea transportului (catre/de la serviciu), turismul intern (tichetele de vacanta) si pensiile private (pilonul 3).
„Prin achizitia Benefit Online, Edenred isi extinde oferta de solutii digitale, acompaniind fiecare nivel al ecosistemului de pe piata muncii (angajati, angajatori, furnizori de beneficii). Vrem sa le oferim acestora atat libertatea, cat si instrumentele, pentru a-si configura ei insisi strategia si beneficiile adaptate fiecarei companii si fiecarui salariat“, a declarat Dana Sintejudean, General Manager Edenred Romania & Moldova. Tranzactia este supusa aprobarii Consiliului Concurentei, mai arata sursa citata. In Romania, Edenred este cea mai mare companie emitenta de solutii de beneficii pentru angajati, prin carduri si tichete preplatite, acompaniate de diverse solutii online si mobile. Pe plan local, furnizorul are peste 35.000 de companii client, 1.5 milioane de angajati utilizatori ai solutiilor sale de beneficii si 65.000 de comercianti parteneri, deserviti de o echipa de peste 200 de angajati.