Prețurile combustibililor au rămas relativ stabile pe durata celui de-al treilea trimestru din 2025, după o scurtă perioadă de creștere între mijlocul lui iunie și iulie, așa cum amintește barometrul realizat de Upply, Ti și IRU (European Road Freight Reports).
La începutul lui septembrie s-a înregistrat o scădere ușoară a prețului motorinei, cel din Germania coborând sub indice (care este valoarea de la 1 ianuarie 2022). Dar în rest prețul țițeiului s-a stabilizat în trimestrul al treilea din 2025, parțial datorită creșterii producției din țările OPEC, care a atenuat tensiunile geopolitice în curs.

Prețurile HVO la pompă s-au stabilizat și ele în majoritatea țărilor europene în trimestrul al treilea al anului, rămânând în mare parte sub nivelul indicelui (care este valoarea de la 1 iulie 2024), cu excepția Belgiei, Danemarcei și Estoniei. În Belgia, prețurile au crescut semnificativ către sfârșitul lui iunie și în august au fost cu 25% mai mari decât în iulie 2024. Potrivit celei mai recente analize a media Argus, se preconizează că cererea de HVO va crește înainte de 2026, pe măsură ce mai multe țări europene încep să transpună Directiva revizuită a UE privind energia regenerabilă (RED III), care introduce ținte mai ridicate pentru biocombustibili.
Prețurile CNG în schimb au fost în scădere în trimestrul al treilea din 2025, atât în Italia, cât și în Spania. În Germania, ele au rămas destul de stabile, în timp ce în Franța au avut o volatilitate mai mare. Prețurile CNG sunt indexate în funcție de prețurile gazelor naturale. Referința EU Dutch TTF a fluctuat între 31 și 35 de euro/MWh pe parcursul trimestrului al treilea din 2025, un interval relativ scăzut comparativ cu lunile precedente. Și, deoarece se preconizează că temperaturile vor fi peste media sezonieră la final de an, cererea de gaze ar urma să fie mai mică, ceea ce ar menține prețurile sub nivelurile sezoniere.













