UPS a anuntat strategia prin care serviciile sale logistice vor fi disponibile pe scara larga, prin intermediul unei serii de aliante si acorduri strategice, integrate sub umbrela UPS Digital Access Program.
Sectorul retail continua sa se transforme, iar UPS a raspuns cresterii e-commerce prin imbunatatirea retelei si serviciilor, oferind livrari mai rapide, o vizibilitate sporita si o gama mai larga de optiuni de livrare. Prin UPS Digital Access Program, UPS stabileste relatii de colaborare preferentiale cu platforme digitale de top, pentru a imbunatati diverse aspecte ale fluxului valoric din comertul electronic. Aceste platforme le ofera clientilor tarife reduse de transport prin UPS, dar si alte solutii de transport si logistica. „Prin integrarea UPS in platformele populare de comert electronic, comerciantii vor beneficia de anvergura si fiabilitatea serviciilor UPS in peste 220 de tari si teritorii”, a declarat Kevin Warren, director de marketing la UPS. „Tot mai multe IMM vor avea acum acces la serviciile UPS.”
Tranzactiile online B2B si B2C sunt in crestere. eMarketer estimeaza ca valoarea globala bruta a marfurilor din comertul electronic va creste de la 3,5 trilioane de dolari, la 6,5 trilioane de dolari pana in 2023. Acest lucru are un impact semnificativ asupra industriei de transport, din cauza cresterii volumului de colete, impulsionand totodata si digitalizarea intregului flux valoric de e-commerce, de la achizitii stocuri, la gestionarea comenzilor, livrarilor si retururilor.
UPS Digital Access Program permite platformelor de comert electronic sa ofere o gama completa de servicii de gestiune ale comenzilor, fulfilment si servicii de livrare, simplificand astfel complexitatea logistica.
De asemenea, UPS a semnat un acord cu Stamps.com, furnizor de software de transport pentru comertul electronic, cu scopul de a oferi tarife de transport reduse celor peste 740.000 de clienti Stamps.com. UPS Digital Access Program include si colaborari cu companii de top din industria de comert electronic, care se specializeaza in procese de generare a cererii, gestionare comenzi, hosting magazine online, livrari si retururi. „Acest program demonstreaza angajamentul UPS fata de colaborarea cu aceste platforme, care se extinde de la generare de comenzi si fulfillment, pana la livrari si retururi”, a mai spus Warren. „Dorim sa ne largim raza de actiune, de aceea vom continua sa inovam si sa colaboram cu furnizori de platforme care ating toate aspectele ecosistemului e-commerce.”