FlixMobility a transportat la nivel global 62 de milioane de pasageri in 2019, cu 37% peste volumele realizate in anul anterior (in 2018, cresterea raportata a fost 40%). Reteaua FlixMobility acopera acum 2.500 de destinatii, din 30 de tari, deservite de autocarele FlixBus, trenurile FlixTrain si noile companii achizitionate in 2019, Kamil Koç si Eurolines.
In 2019, FlixBus si-a extins reteaua din Romania si a lansat noi curse din zona de vest a tarii spre Praga, Salzburg, Rosenheim si München. Astfel, pentru Timisoara, Praga a devenit cea de a treia capitala Europeana cu o conexiune directa alaturi de Viena si Budapesta.
Anul trecut, cele mai populare destinatii FlixBus din Romania au fost Bucuresti, Arad si Sibiu, care au inregistrat cel mai mai mare numar de calatori. Topul oraselor cu cei mai multi pasageri FlixBus este completat de catre Deva, Cluj-Napoca si Timisoara.
Tot in 2019, FlixBus a introdus Apple Pay in aplicatia proprie, pentru a permite calatorilor romani achizitionarea biletelor de autocar intr-un mod sigur si convenabil, iar la sfarsitul anului FlixBus a inceput sa implementeze sistemul de divertisment FLIXtainment si pe autocarele partenerilor din Romania, oferind pasagerilor acces la continut media, precum filme, jocuri si carti audio.
FlixBus oferta curse directe din Romania spre Ungaria, Bulgaria, Cehia, Germania si Franta.
La nivel mondial, FlixMobility a intrat pe piata din Ucraina si a achizitionat liderului in servicii de transport cu autocarul din Turcia, Kamil Koç. In Statele Unite, unde FlixBus este activ din 2018, anul trecut au avut loc mai multe extinderi regionale, FlixBus incepand sa opereze curse din state precum Florida, New York, Oregon, Texas si Washington. Achizitia companiei Eurolines a contribuit de asemenea la cresterea numarului de pasageri transportati de FlixMobility.
Pentru viitor, FlixBus a anuntat intentia de extindere a serviciilor sale in America de Sud si Asia. Aceste proiecte vor fi finantate cu ajutorul capitalui atras la finalul verii , cand FlixMobility a incheiat cu succes o serie de investitii. Noi investitori precum TCV si Permira, cat si investitori precum HV Holtzbrinck Ventures, au incheiat un parteneriat strategic cu FlixMobility, ceea ce permite o strategie de crestere si mai rapida.
FlixTrain, lansat in 2018 in Germania, a fost lansat anul trecut la nivel international, iar acum se doreste aducerea primelor vagoane verzi pe sinele din Suedia. In acelasi timp, FlixBus Charter, platforma care permite pasagerilor sa isi rezerve calatoriile cu autocarul cu sofer personal, a atins in 2019 un milion de pasageri.
La sfarsitul anului trecut, FlixMobility a lansat cel mai nou brand de servicii de mobilitate – FlixCar – care este disponibil momentan doar in Franta.