Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

COVID-19: FAN Courier anunta posibilitatea de livrare contacless

Compania a luat toate masurile de preventie impuse de normele in vigoare astfel incat livrarea expeditiilor sa aiba loc la timp si respectand pe deplin angajamentul public ”Oriunde, cu placere”. De asemenea, FAN Courieri anunta posibilitatea de livrare contactless pentru expedierile la care nu este necesara incasarea de numerar si la care confirmarea de primire se poate genera electronic.
 
”Criza pe care o traversam marcheaza inceputul unei noi realitati pentru intreaga economie mondiala, iar responsabilitatea si increderea sunt doua dintre atributele acestei perioade. Ii asiguram pe toti clientii si partenerii nostri ca serviciul de curierat se desfasoara in conditii de siguranta, ca pot sta acasa pentru ca noi suntem la datorie si ne facem treaba bine. Le multumim pentru incredere si ii incurajam sa actioneze responsabil si, in masura in care este posibil, sa efectueze plati cu cardul la comercianti, renuntand la platile ramburs”, a declarat Felix Patrascanu, managing partner FAN Courier. 
 
Cum ne poti arata ca #itipasa
 
• Respecta-ti curierul! Este vulnerabil, dar a luat deja masuri pentru a te proteja de riscuri si pe tine! 
• Protejeaza-te pe tine si pe cei apropiati: poarta masca si manusi de protectie atunci cand ai de preluat o expeditie de la curier, daca ai simptome de gripa sau raceala. 
• Foloseste propriul tau instrument de scris pentru a semna de primire sau foloseste optiunea ePOD care elimina confirmarea de primire in format fizic, pe hartie.
• Alege plata electronica la comerciant. Elimini astfel un risc suplimentar generat de incasarile de numerar! In plus, pentru a evita orice contact cu angajatii FAN, poti opta si pentru livrarea contactless. Solicita in scris activarea acestei optiuni trimitand un e-mail pe sales.bucuresti@fancourier.ro. 

Inca de la debutul crizei generate de COVID-19, compania colaboreaza strans cu autoritatile competente si a luat toate masurile de igiena si preventie, pentru a-si proteja angajatii si clientii. Astfel:  
 
• Toti angajatii care intra in contact cu clientii au fost dotati cu masti, manusi de protectie si dezinfectant. Sunt informati constant cu privire la masurile pe care le pot lua pentru a se proteja pe ei, colegii, familiile lor si clientii pentru a evita riscul unei posibile infectari.
• Monitorizam permanent, alaturi de responsabilii din cadrul Departamentului de Resurse Umane si de medicii cu care colaboram situatia absentelor din cauze medicale.
• Responsabilii zonali efectueaza triaj, toti cei care prezinta vreun simptom de gripa sau raceala nefiind lasati sa plece pe traseu. 
• Compania are implementat un protocol de urgenta ce va fi activat in situatia aparitiei unei suspiciuni de risc de infectare. 
 
Pana in prezent, nu exista nici un caz de infectare in interiorul organizatiei. 
 
Multumim atat clientilor pentru increderea pe care ne-o acorda atunci cand livram expeditiile la usa lor, dar si angajatilor care, in aceste momente delicate, isi fac meseria luand in serios toate masurile de siguranta care se impun. 

Articole similare

Ad