Daimler Trucks&Buses a anuntat pe 20 martie ca face tot posibilul pentru a continua sa le ofere clientilor piese de schimb si servicii de intretinere si reparatii chiar si in conditiile actuale de pandemie si carantina din multe din regiunile lumii. Concret, acolo unde este posibil din punct de vedere organizatoric si al cerintelor autoritatilor, centrele de servicii vor continua sa functioneze, astfel incat numarul celor din Europa sa se apropie de 3.000, iar punctele proprii si cele ale partenerilor vor adopta solutii pragmatice si simple pentru ca vehiculele clientilor sa fie mentinute in stare buna.
De aceea personalul din service poate fi considerat, asa cum declara Martin Daum, presedintele Bordului Daimler Truck AG, erou, deoarece joaca un rol important in bunul mers al societatii in aceasta stare de urgenta, in care camioanele sunt atat de importante si trebuie sa fie disponibile pentru a mentine lantul de aprovizionare si de colectare a deseurilor, precum si interventiile de urgenta.
Mentinerea in stare de functionare a service-urilor se face insa numai dupa ce Daimler a luat toate masurile necesare pentru a garanta protectia clientilor si angajatilor din locatiile care raman deschise.