Compania are zece camioane de transport frigorific cu care facea curse de import-export pe relatiile Belgia, Germania si Olanda. „Este greu pentru ca nu mai sunt exporturi catre aceste relatii, iar cele care au mai ramas au preturi foarte mici, chiar si sub 0,5 euro/km, asa ca o cursa ajunge la circa 750 de euro. In plus, tot mai multe curse se anuleaza. Saptamâna trecuta (23-29 martie), din 10 curse am avut doar una?, a explicat Florin Neamtu.
Nici pe traseu intern lucrurile nu stau mai bine. Aici preturile sunt si de trei lei pe kilometru si, in plus, se sta mult la incarcare si descarcare. „Un camion frigorific costa 140.000 de euro, asa ca nu am cum sa il platesc cu preturile de la intern. Am nevoie de curse lungi.? Saptamâna trecuta Florin Neamtu urma sa ceara o amânare a ratelor de leasing, insa trebuie sa gaseasca resurse pentru ratele fixe, asa ca incearca sa mearga inainte prin gasirea de curse si clienti.
O alta problema pe care o are este cu soferi, care sunt tot mai stresati de situatia actuala. Desi acestia sunt scutiti de carantina la sosirea din cursa, autoritatile de la Satu Mare le pun familiile in carantina spunând ca derogarea este doar pentru sofer.