Aveuro International a fabricat anul trecut 200 de microbuze, dintre care aproximativ 65 au fost livrate pe piata locala, iar restul au mers la export. Dupa mutarea intr-o fabrica noua, carosierul prahovean si-a propus sa inchida 2020 cu nu mai putin de 400 de unitati vandute. Pe langa modelele clasice de microbuze, Aveuro are in faza de proiect si versiuni cu capacitati mai mari de transport, construite pe sasiu Mercedes-Benz Atego si pe Iveco Daily de 6,5 t.
Nu este nevoie sa te duci in Statele Unite pentru a trai „visul american“, pentru ca acesta se poate realiza foarte bine si in Romania. Este nevoie doar de multa munca si determinare. Este cazul carosierului prahovean Aveuro International, care a intrat in business in urma cu 5 ani si deja are planificata pentru 2020 o productie de 400 de microbuze.
Povestea a inceput in 2014, cand proprietarii firmei de transport Diana PA, din Campina, au decis sa isi construiasca singuri microbuzele pentru liniile de transport judetean operate, transformand in garajul propriu utilitarele in vehicule de transport calatori. Un an mai tarziu, primind cereri de la colegii de breasla, nou-infiintata companie Aveuro International si-a obtinut autorizarea pentru activitati de carosare, primul model fiind microbuzul Sprinter de 19+1+1 locuri. A urmat varianta alungita, de 22+1+1 locuri, care a fost prima de acest tip din Romania, pana la acel moment fiind produsa doar versiunea de 22+1 locuri. In prezent, portofoliul Aveuro mai include microbuzul destinat transportului urban, cu podea coborata in partea din spate, precum si modelul pentru transport elevi de 22+1 locuri.