Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Faymonville isi extinde oferta cu o noua marca, standardizata

La sfarsitul lunii trecute, Faymonville a lansat la Goleniow (Polonia) noua sa marca MAX Trailer, ce include trailere agabaritice mai putin specializate, standardizate, dar la calitatea versiunilor mai complexe din oferta companiei si la un pret competitiv. Tot cu aceasta ocazie s-a dat startul constructiei unei noi hale, dedicate exclusiv productiei modelelor MAX Trailer, care va ridica la 18 milioane de euro investitia totala realizata de Faymonville in Polonia din 2005 incoace si va permite o productie de 600 de unitati/an din noul model.

Din cauza crizei economice, unii producatori de trailere agabaritice au iesit in ultimii ani de pe piata, motivul principal fiind imposibilitatea de a reduce costurile, de a miza pe standardizare sau de a garanta o calitate inalta a vehiculelor.
In acest context, asa cum declara Alain Faymonville, directorul general al companiei, au fost analizate mai atent cerintele clientilor si, alaturi de transportatorii agabaritici "adevarati", care doreau un grad cat mai mare de specializare sau o sarcina utila superioara, au fost identificate si firme – in special de constructii si de transport agabaritic "usor" – care aveau nevoie de trailere mai putin complexe.
Asa a aparut marca MAX Trailer, care are propria identitate si include 20 de versiuni standardizate de platforme cu axa centrala si remorci cu protap, de calitate inalta – deoarece se foloseste acelasi otel de la trailerele modulare Faymonville si componente de la producatori renumiti si se face galvanizare, pentru protectie mai buna anticoroziune – si la pret competitiv.
Standardizarea si pretul competitiv se datoreaza conceptiei modulare: componentele principale si numeroase accesorii sunt prinse de cadru prin boltare si astfel, pentru a optimiza transportul, vehiculele pot fi distribuite fara rampe de incarcare, de exemplu, iar dealerii, care au pe stoc diverse componente si accesorii, le pot monta dupa livrare, asa cum se intampla, tot pentru rationalizare, si cu semiremorcile-prelata.
Nivelul inalt de calitate la un pret corect va fi atins prin realizarea de economii pe mai multe nivele comparativ cu un vehicul specializat: optimizarea transportului si o linie de asamblare similara celei a semiremorcilor-prelata, omologarea

Articole similare