Pentru camioanele din gama D cu cabina de 2 m startul comenzilor s-a dat in noiembrie 2013 si primele livrari s-au facut in aprilie, principala piata fiind Germania, asa cum arata Cyril Brazere, directorul de vanzari RT pentru gama de distributie usoara, urmata de Marea Britanie, Franta, dar si Italia si Spania, care, desi inca in criza economica, si-au mai revenit in ultimul timp. In ceea ce priveste estul Europei, cea mai buna piata se arata a fi Polonia.
Din Master si Maxity au fost produse anul trecut 11.500 de unitati – 28% din totalul productiei RT – iar obiectivul este sa se ajunga in 2014 la 15.000 de unitati si in 5-10 ani, la 20.000 de unitati, pentru care exista deja capacitate suficienta, dat fiind faptul ca productia anuala maxima pentru modelele similare anterioare a fost de 17.000 de unitati.
Dintre utilitarele usoare, 50% sunt furgoane si 50%, sasiuri, iar dintre sasiuri, 5-10% sunt carosate chiar de producator, iar restul, de parteneri din Franta sau din alte state.
….