Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Limitless Agency: De Black Friday 2023, vânzările online au crescut cu 12%, atingând 25 de milioane de euro

Limitless Agency, una dintre principalele agenții de marketing digital din România, a realizat un raport al datelor din peste 400 de magazine pentru perioada 10-12 noiembrie, care arată că ediția de Black Friday 2023 a înregistrat o creștere de 12% a vânzărilor online față de anul precedent, ajungând la peste 25 de milioane de euro.

Numărul utilizatorilor online a crescut cu 13%, iar tranzacțiile au atins o creștere de 4%. De asemenea, raportul din acest an indică un record în achiziționarea celui mai scump televizor, reprezentând cea mai mare cantitate de până acum, în valoare totală de 740.000 de euro.

Valoarea medie a comenzii în perioada 10-12 noiembrie a fost de 126 de euro, similară cu cea din weekendul de Black Friday al anului trecut. Printre cele mai scumpe achiziții s-au numărat un televizor LED Smart de aproape 148.000 de euro, o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) și un cărucior pentru copii de peste 3.000 de euro (14.500 lei).

Comparativ cu anul anterior, unde a fost achiziționat un singur televizor LED Smart la prețul de 148.000 de euro, în acest an au fost cumpărate 5 astfel de televizoare, totalizând 740.000 de euro.

Alte cifre remarcabile includ achiziționarea a 14.500 de telefoane mobile, 5.000 de console PlayStation, 4.500 de cauciucuri auto, 27 de perechi de pantofi sport Dolce & Gabbana Portofino și 16 perechi de pantofi de damă în valoare de 4.320 de lei într-o singură comandă.

Limitless Agency remarcă faptul că în weekendul de Black Friday clienții lor au obținut venituri de peste 25 de milioane de euro, iar domeniile cu creșteri semnificative ale vânzărilor au fost beauty și băuturile alcoolice. Magazinele online au majorat bugetele de Black Friday cu 30% față de anul anterior, conform raportului agenției. Potrivit analizei Digital Market Outlook, veniturile de pe piața comerțului electronic în România sunt prognozate să ajungă la 7 miliarde de euro în 2023 și aproape 12 miliarde de euro până în 2027.

„Comportamentul de achiziție de Black Friday 2023 a fost ușor mai temperat, românii preferând să cumpere mai puține produse și de valori mai mici decât anul trecut. Unul dintre motive este și faptul că ediția de Black Friday a început mai devreme anul acesta, dar și faptul că românii au devenit mai chibzuiți. Însă numărul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn că românii sunt tot mai familiarizați cu mediul online. Per total, a fost o ediție cu rezultate optime și așteptate de magazinele online, raportat și la contextul economic actual.”,

a precizat Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
  • Foto: Limitless Agency

Articole similare

Ad