Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Serviciile proprii de logistica fidelizeaza clientii de lohn

Nume cu traditie in industria textila din Romania, Secuiana nu doar ca a trecut cu bine de momentul in care productia a migrat din tara noastra spre est, unde forta de munca era mai ieftina, dar chiar a inregistrat cifre record in 2016, iar anul acesta se asteapta la o noua crestere a cifrei de afaceri. Compania si-a asigurat intotdeauna pe cont propriu transportul, iar in 1999, din dorinta de a oferi clientilor intreaga gama de servicii logistice de care aveau nevoie, a achizitionat un operator din Targu Secuiesc, a infiintat Secuiana Trans – care lucreaza si pentru terti – si a construit un depozit la standardele cerute de partenerii vest-europeni.
 

Secuiana produce pantaloni pentru barbati si femei, iar in magazinele sale comercializeaza intreaga gama de haine barbatesti: pantaloni (circa 65% din valoarea totala), costume, sacouri, camasi, pulovere, polo, paltoane si accesorii (curele, saluri, butoni, cravate s.a.).
Compania are trei fabrici, organizate in trei firme separate si controlate toate de Secuiana: Secuiana, firma-mama, unde se produc si confectii pentru barbati, si pentru femei, S’Mode (pantaloni pentru femei), si Seconf (care produce pentru femei).
Capacitatea totala a celor trei centre este de peste 3.900 de bucati/zi, iar in prezent aceasta este acoperita in totalitate de contracte. Asa cum arata directorul general al companiei, Laszlo Dobra, 2016 a fost cel mai bun an de dupa criza din 2009, cand s-au produs peste 650.000 de pantaloni, insa si 2017 a inceput foarte bine, fiind estimata o crestere a cifrei de afaceri cu 3-3,5% fata de cea din anul anterior. „Din pacate insa, investitii spectaculoase nu ne putem permite, ci eventual cateva masini de cusut speciale pentru imbunatatirea calitatii si deschiderea a 1-2 magazine noi.“

Aproape toata productia merge la export
S’Mode si Seconf lucreaza numai pentru export – in lohn sau semi-lohn – iar in cazul Secuiana peste 90% din productie ajunge tot in strainatate, mai ales in Germania, Italia, Franta, Olanda, Danemarca si Grecia.
Pentru productia in lohn clientul asigura toata materia prima, iar pentru semi-lohn auxiliarele le cumpara Secuiana de la furnizori cu traditie din Europa de Vest care au centre de distributie sau chiar de productie in Romania. In ceea ce priveste colectiile proprii, stofele sunt achizitionate din Italia, Germania, Spania, Portugalia si Turcia si transportate la destinatie in camioanele Secuiana Trans.
La noi compania are o retea de 24 de magazine proprii in centrele comerciale si Mall-urile din principalele orase din tara, si in plus de cativa ani exista si un E’shop, care „a pornit timid, dar este in crestere continua. Vanzarile realizate prin intermediul sau nu reprezinta inca un procent insemnat din vanzarile noastre totale de pe piata interna, dar el vinde cam cat un magazin bun si intentia noastra este sa crestem volumele realizate astfel“, puncteaza Laszlo Dobra. Atat in magazine, cat si pe internet se comercializeaza numai produsele marca proprie …

Articole similare

Ad