Si reprezentantii Dianthus remarca fluctuatia mare de soferi din ultimul timp, dar pentru a nu lasa problema sa se agraveze de circa un an firma formeaza ea insasi conducatori auto, la sfarsitul lui martie avand deja 20 de echipaje alcatuite dintr-un sofer cu experienta si cu stil de condus economic si un incepator. Pregatirea poate dura o luna daca e vorba de cineva cu experienta in transport intern sau 3-4 luni daca e vorba de soferi noi.
„Deci nu avem masini care stau pe dreapta din cauza lipsei de soferi, dar problema cea mai mare este ca nu prea mai exista soferi de vocatie, care sa iubeasca meseria. Si iti poti da seama foarte usor de asta dupa cum arata camionul sau dupa cum stau sau nu langa el cand e in service“, arata reprezentantii Dianthus.
In ceea ce-i priveste pe soferii vechi, ei sunt monitorizati permanent din punct de vedere ai parametrilor de condus, pe baza unui profil, si daca nu corespund trebuie sa efectueze o cursa in echipaj cu trainerul firmei.