Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Din perspectiva invingatorilor

… camioanele rivale sunt bine pregatite pentru raliuri clasice, si mare parte din primele etape din acest an au fost cam asa. Aceste vehicule au motor cu sase cilindri in linie, frane moderne si sisteme electronice care-i permit soferului sa mearga constant cu viteza apropiata de cea regulamentara in timpul competitiei, de 140 km/h, si sunt avantajate pe trasee unde e nevoie de accelerare si franare rapide. In plus, multi pilloti au si experienta bogata in campionate clasice de raliu: Peter Versluis, Hans Stacey, Gerard de Rooy, Federico Villagra, Martin Kolomy.
 

Asta in timp ce camioanele rusesti au avut intotdeauna mai mult succes pe traseele traditionale extreme de la Dakar, cu teren nisipos dificil si drumuri accidentate, unde cursa suspensiei si motoarele in V au un rol important. De ajutor pentru camioanele Kamaz a fost faptul ca in primele etape au putut minimaliza diferenta dintre competitorii de la Renault, MAN si Iveco, iar cand drumurile au devenit mai grele si in muntii Boliviei motoarele au trebuit sa functioneze …

Articole similare